27. 4. 2016

It was my birthday

Tento pondelok bol pre mňa veľmi významným dňom, keďže som oslavovala devätnáste narodeniny.

Popravde, oslavovala som ich už v sobotu, kedy prišiel mamin brat s rodinou, trocha v nedeľu a neskôr v utorok sme sa vybrali s rodičmi a sestrou na obed do nášho obľúbeného ázijského bistra. Takže utorok bol veľmi príjemný deň, pretože sme ho strávili všetci spolu a tiež preto, že som mala po písomkách z ekonomiky a účtovníctva. Z ekonomiky to je za jedna, teraz musím len dúfať, že účtovníctvo dopadlo rovnako.


Každý rok sa zamýšľam nad plynutím času a čudujem sa, kam zmizlo to malé, na krátko ostrihané dievča, ktoré pred činžiakom zvyklo chytať chrústov. Teraz je zo mňa devätnásť ročné dievča, ktoré končí strednú školu a nevie, čo bude potom. Keď sa ma mamina spýtala, či si uvedomujem, že toto je mojich posledných -násť, prešiel mi mráz po chrbte.

Myslím si, že všetko ide poriadne rýchlo. Či už samotný čas, technika a doba, s čím je aj spojený vývoj človeka. Deti sa snažia byť dospelými. Keď si predstavím, ako som vyzerala ja v mojich pätnástich a potom sa pozriem na dnešné pätnásťročné dievčatá, som v nemom úžase. Nedávam im to za zlé, akoby som aj mohla, ale je mi trocha ľúto, že už teraz ich spoločnosť "núti" vyzerať dospelejšie. Predsa každý chce byť in a nikto nechce, aby na neho ľudia ukazovali prstom. Musím povedať, že som vďačná, že v mojich pätnástich som mohla vyzerať na pätnásť, mohla som do školy bez make-upu (aj teraz chodím, ale mali by ste vidieť niektoré pohľady, ktoré hovoria: "Ako si z domu mohla vyjsť takáto") a nikto sa nad tým nepozastavoval, pretože to bolo prirodzené.

Och, nechala som sa trochu uniesť. Takže späť k téme - k mojim narodeninám. Dostala som úplne super darčeky. Dúfam, že teraz si nikto nepomyslel, že som materialistka. Ale povedzme si úprimne, že každého poteší nejaký malý darček.



Od rodičov som dostala oblečenie, konkrétne hnedú bundu, ktorá má kožený vzhľad a otvorený strih , ktorú môžete vidieť v tomto článku na prvej fotografii a kvety. Od sestry som dostala kvety a knižku Will Grayson, Will Grayson, ktorá ma potešila najviac. Najvtipnejší darček som dostala od sestrinho frajera, pretože mi kúpil cereálie CHOCAPIC a slnečnicové semienka, ale také olúpané, aby som vraj nerobila zbytočný bordel. Strašne som sa smiala, pretože toto sú veci, ktoré nonstop jem. Od kamarátky som dostala úplne super vankúš, ktorý môžete vidieť na fotkách (áno, použila som ho na pozadie), čo ma tiež rozosmialo, pretože spánok je ďalšia vec, ktorú milujem a som si istá, že viac než polovicu môjho života prespím. Potom som dostala ešte sladkosti, vínko a peniažky. A aby som nezabudla, ja som si tiež kúpila darček, pretože aj samých seba treba potešiť. Kúpila som si spodné prádlo - nohavičky z H&M, do ktorých som sa na prvý pohľad zamilovala.


Zvyknete si aj vy kupovať darčeky na nejaký sviatok samým sebe? 

20 komentárov

  1. Wau tie nohavičky sú fakt originálne! :) a kniha tiež:) máš pravdu, čas hrozne letí, ja mám síce momentálne 16, a malujem sa skoro každý deň.. ked sa napríklad jeden deň nenamalujem, mám pocit , že som špatnejšia.. no však najradšej by som sa nemalovala vôbec, pretože potom večer to všetko odličovať je fakt katastrofa :D super článok a všetko naj!:ˇ)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na začiatok ďakujem :)
      Myslím si a som zástancom tej myšlienky, že sme tak krásni, ako sa cítime a ako si myslíme, že sme. Keď som bola ešte prváčka na strednej, každé ráno som sa maľovala. Teraz si radšej pospím a jedine použijem špirálu, gél na obočie a korektor.

      Odstrániť
  2. Happy belated birthday, Ivana and many happy returns of the day. Sounds like you had an amazing b-day, girl. The jacket you got from your parents is beautiful. Nothing wrong with being pleased getting presents, it's nice and totally right. I love getting presents, everyone loves getting presents. But I also love making presents, tho. Beautiful flowers and those panties are the cutest, no wonder you fell in love immediately. Have a beautiful day, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Lenya!
      Presents are perfect! I like making presents, too! It´s so nice to see a smile on someone´s , because of you. Haha, those panties are life! It is definitely my favourite piece of underwear!
      And I would like to thank you, that you translate my blog. I would like to write in English, but still can not decide.

      Odstrániť
  3. Pekné darčeky! :) Kytičky sú krásne a aj tie gaťky! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milujem kvety, hocijaké, pretože hneď skrášlia domov a tak sa automaticky cítime lepšie.. Gaťky patria medzi moje najobľúbenejšie spolu s VS PINK :)

      Odstrániť
  4. Happy belated birthday, I wish you the best!!

    Emmi - justemzs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú knihu som čítala asi pred pol rokom v angličtine a bola GENIÁLNA! Fakt skvelá kniha :) Inak ja tiež vždy pozastavujem nad tým ako rýchlo letí čas, keď mám narodeniny... Úplne neskutočné, doteraz si pamätám na deň svojich 15. narodenín (ako som vyvádzala a hovorila si, sakra ja chcem byť ešte dieťa :DD) a zachvíľu budem mať 18. Dosť ma to desí a pripadám si tak napol dieťa, napol dospelý... stratená v tom, čo budem robiť, kde budem študovať a ako bude môj život raz vyzerať... :D
    P.S Tie nohavičky sú peckové!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V angličtine musí byť tá knižka ešte lepšia, než v slovenčine. Ja stále neviem, ako bude vyzerať môj život ✌ Tie nohavičky sú moje lásky :D

      Odstrániť
  6. Happy Birthday, doll!!! Beautiful flowers!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zpátečně ti přeji všechno nejlepší k narozeninám. :)
    Will Grayson, Will Grayson jsem četla a je naprosto úžasná! Jedna z nejlepších, které jsem kdy četla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ nie som ani v polovici, ale veľmi ma zaujala tá myšlienka, že v každej kapitole ide o toho iného Willa Graysona :)

      Odstrániť
  8. Super článek, kytičky vypadají nádherně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jde vidět, že jsi si narozeniny parádně užila a z toho jak popisuješ dárky je jasné, že tě fakt upřímně potěšily. A to určitě udělalo radost lidem, kteří ti je dali. S posledními náctinami jsem měla podobný pocit. Teď mi bude za dva měsíce a půl dvacet a já si říkám "sakra, vždyť jsem pomalu teď slavila devatenáctiny." Až přečteš knížku, tak dej určitě vědět jak se ti líbila, protože jsem jako u každé Greenovi knížky zvědavá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa o knižke zmienim v nejakom článku, keď ju dočítam :)

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.