20. 4. 2016

School-leaving exam, The Jungle Book and The Avengers

Hurá. Hurá. Hurá. Ďalšia časť mojej maturitnej skúšky je za mnou. Včera som maturovala (dúfam, že aj zmaturovala) z praktickej časti odbornej zložky tohtoročnej maturity.

Vstávala som už o pol siedmej ráno, aby som sa v pokoji mohla pripraviť. Keď som pri odchode pozrela na hodiny a uvidela som čas 7:15, srdce sa mi lámalo na márne kúsky, pretože v bežný školský deň o takomto čase iba vstávam.




Okolo 7:30 som už bola v škole a stres sa na mňa valil zo všetkých strán. Všetko sa to zhoršilo, keď sa mi hneď po oficiálnom začatí pokazil počítač. Nakoniec som si presadla na vedľajší počítač, ale priznávam, že ma to aj tak veľmi rozhodilo.


Po tejto, vraj, "maturite formalite" sme si so sestrou spravili super program.
Vybrali sme sa do Nitry, do kina na film The Jungle Book. Bola som štastna ako malé dieťa a s istotou môžem povedať, že ma to bavilo viac ako dvoch malých, asi sedem ročných, chlapcov predo mnou. Aj ich tatina to bavilo viac! Krásny jednoduchý film s kopou úsmevných momentov ale aj takých, kedy máte slzy v očiach. Dobre, plakala som. Reálne sa mi po lícach kotúľali slzy.


Potom prišli na rad Avengeri. Bola som unesená, pri každom jednom som sa fotila a skúšala som všetky možné atrakcie.







Najprv som zistila, že najviac sa podobám na Hulka a potom som sa dozvedela, že je až 92% šanca, že sa ním tiež aj stanem. Vraj je to iba simulácie a stačí si iba umyť ruky. Potom bude všetko ako predtým. Bola som sklamaná.


Dnes bol v škole veľmi pokojný deň, v podstate sme sa rozprávali o maturitách. So spolužiakmi a profesormi sme sa rozprávali o nejakých výsledkoch, ktoré si pamätáme a zatiaľ to u mňa vyzerá veľmi dobre.
Zajtra máme zase retro deň v škole, čo znamená, že všetci (študenti aj profesori) prídeme v retro oblečení, budeme pozerať rôzne retro filmy a tiež máme aj výstavu rôznych predmetov, ktoré sa kedysi používali. A na konci celého školského dňa nás čaká retro diskotéka, ktorú si snáď všetci užijeme a hlavne my - maturanti, keďže sme na tej škole posledný krát. Ten čas fakt rýchlo letí.

20 komentárov

  1. Na první fotce máš nádherný outfit. A koukám, že také brečíš u všeho! Nemůžu si pomoct, spousta věcí je tak dojemných... Užij si disco. Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za outfit :) Retro diskotéka bola fajn, najviac na tomto retro dni sa mi páčilo, že som sa mohla aj tak obliecť :) Veľmi sme si to všetci užili :)

      Odstrániť
  2. Jeeej ty máš ale krásny blog:) dáme vzájomné sledovanie?napíš mi:ˇ)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, budem veľmi rada za akúkoľvek spoluprácu :) máš nejakú sociálnu sieť, kde si od tom môžeme bližšie porozprávať?

      Odstrániť
    2. jasné, napíš mi na mail :) wondy@azet.sk :)

      Odstrániť
    3. Už by si si ho tam mala nájsť, práve som ho odoslala :)

      Odstrániť
  3. Thank you for visiting my blog you have a lovely blog

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok a aj fotky :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! Veľmi si to vážim...

      Odstrániť
  5. Krásný a článek a ještě lepší fotky!!
    Jinak doufám, že maturu budeš mít raz dva :)))

    http://muj-svet.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ďakujem, ďakujem :)
      Aj ja dúfam, že maturitu zvládnem bezproblémov. Ja si určite znova narobím stres a budem plakať celý akademický týždeň - to som celá ja...

      Odstrániť
  6. JO jo taky už más za sebou první část maturity a to písemnou že španělské literatury a doufám že to bude v poho:D hlavně za týden státní:D to bude sranda teprve, přeji hodně štěstí do dalších zkoušek.

    P.S. Vím že blog a komentáře jsou super způsob prokrastinace:P

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa bola toto vlastne druhá časť. Prvú, písomnú časť, som mala v marci. Určite to všetko zvládneme, verím v to :) Teraz sa musím začať učiť na ústne maturity, pretože sa to nezdá, ale čas sa naozaj kráti.

      Odstrániť
  7. Nestraaaš ma s tou maturitou. Síce ma to čaká až o rok už teraz mám z toho strach. Btw, krásny rúž.❤

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš sa čoho báť, pokiaľ si šikovná a celé štúdium si zvládala bez problémov. Určite je to teraz ironické, keď ti píšem, že sa nemusíš báť a ja tu stresujem pred každou skúškou, ale si myslím, že to je prirodzené.
      Inak na fotkách mám matný lesk od Essence :)

      Odstrániť
  8. Určitě jsi tu maturitní zkoušku dala v pohodě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lovely post!! Love the clothes from the first picture really pretty!!
    Will you like to follow each other in GFC! Follow me and I'll follow you back.

    Emmi - justemzs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank so much! I love the outfit from the first pic so much, I think it's my favourite.

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.