30. 4. 2016

Matte glosses

Dnes to bude kratší článok, ktorého témou sú matné lesky. V poslednej dobe veľmi obľúbeným produktom nejedného dievčaťa. S určitosťou môžem povedať, že patrím medzi ne.

Ja som si obľúbila matné lesky značky Essence, ktoré sú cenovo dostupné a zároveň kvalitné. Veľmi sa mi páči aplikátor. Je penový a tak sa mi s ním veľmi ľahko narába. Zatiaľ som majiteľkou iba dvoch odtieňov ale chystám sa moju zbierku rozšíriť.


K týmto leskom som sa dostala asi tento rok, kedy som si kúpila ten bledší odtieň 05 VELVET ROSE. Priznávam sa, že je na mňa až dosť bledý, ale keď použijem aj výraznejší podklad, ako napríklad ceruzku od Maybelline Color Sensational 540 HOLLYWOOD RED, nevyzerá až tak bledo. Novším kúskom je 17 HOT BROWNIE, ten výraznejší odtieň. Absolútne som sa do neho zamilovala a aj keď som si povedala, že pri tejto návšteve drogérie si nič nekúpim, kúpila som si ho. Hneď ako som prišla domov, vyskúšala som ho. Myslím si, že sa mi viac hodí tento výraznejší odtieň, pretože, ako som už spomínala, som dosť bledá.


Čo vy a matné lesky? Tiež ste prepadli tejto mánii? Aká je vaša obľúbená značka?

10 komentárov

  1. Zatiaľ žiadny takýto matný lesk nevlastním, no v poslednej dobe o nich počujem z každého rohu, takže si asi aj ja nejaký zaobstarám :D Tieto tvoje vyzerajú super <3
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja milujem všetky rúže, lesky a momentálne najviac milujem tieto matné lesky, keďže moje pery sú asi jediná časť mojej tváre, ktorá sa mi úprimne páči a nemenila by som ju.

      Odstrániť
  2. Zatím žádný matný lesk nemám :) Ale plánuji si pořídit, nejspíš až se odstěhuji teď v srpnu na rok do Ameriky :)
    -Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si nejaký zaobstaraj :) A uži si Ameriku :)

      Odstrániť
  3. I love the velvet matte lipstick/gloss trend, but have yet to try one by the essence brand, tho.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten tmavší odtieň vyzerá naozaj super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne je mojím najobľúbenejším produktom na pery :)

      Odstrániť
  5. Tieto matné zázraky absolútne zbožňujem!! :) Moja najnovšia úchylka momentálne :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som mohla, kúpila by som si každý jeden možný a nádherný odtieň! Lenže sa musím krotiť..

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.