4. 5. 2016

Back to London

Včera to bol presne rok, čo som prišla do Londýna. Práve v týchto dňoch opäť zisťujem, že čas letí naozaj rýchlo.
Londýn bolo moje vysnívané mesto. Som rada, že to môžem povedať v minulom čase, pretože tento sen sa mi splnil. Do Londýna som sa dostala cez školu, vďaka programu Erasmus +. Keďže študujem na obchodnej akadémii, náplňou tohto dvojtýždňového výletu do môjho vysnívaného mesta bola odborná prax. Ale poďme pekne postupne...

Celé toto dobrodružstvo začalo 3. mája, kedy sme odlietali. Z mesta, v ktorom bývam, sme odchádzali už o štvrtej ráno, aby sme všetko stihli. Letela som prvý krát, takže všetko ohľadom tohto bolo pre mňa nové, ale s úsmevom sme si to všetci užili a navyše sme boli super partia, takže všetko bolo stonásobne lepšie. 


A keďže som si povedala, že nebudem písať dlhočizný článok, ktorý by vás asi nebavil čítať, poviem vám o tomto výlete viac-menej zbežne a radšej vás zasypem fotkami.
Celý tento zážitok bol taktiež pre mňa veľkou skúsenosťou. Znamenalo to žiť dva týždne v zahraničí, bez mojej rodiny a žiť viac-menej na vlastnú päsť. Celé to začalo veľkým stresom, keďže sme s kamarátkou odchádzali s tým, že stále sme nevedeli, či nakoniec budeme bývať spolu alebo nie. A všetko bolo lepšie, než sme očakávali. Bývali sme spolu u strašne super rodiny. 

Čo sa týka praxe, bola to taktiež nesmierna skúsenosť. Tam, kde budeme praxovať, sme vedeli už niekoľko týždňov pred odchodom, takže u mňa to bolo niekoľko týždňov stresu. Praxovala som v realitnej kancelárii a úplne sama. Niektorí praxovali po dvoch, takže sa stále mali s kým rozprávať, zatiaľ čo ja som mala prvý deň slzy na krajíčku. Potom sa to však všetko zlepšilo a realitná kancelária bola snáď najlepšou možnosťou, pretože som videla veľa miest a spoznala nových ľudí, takže som nabrala najviac skúseností, zatiaľ čo ostatní študenti sa celé dni hrali na počítačoch a celkovo boli na praxi iba zopár hodín. Bola som rada, keď šéfa potešilo, že som si vždy pýtala nejakú prácu (ako aj obyčajné prepisovanie nejakých dokumentov).

Dobre. Mám pocit, že toto už má nábeh na ten dlhočizný článok, ktorý som nechcela. Ešte by som chcela povedať, že sme videli veľa tých známych miest, tiež sme boli na dvoch pologuliach naraz (Greenwich) a absolvovali sme nákupy vo vážne veľkom nákupnom centre. Všetko to budete vidieť na fotkách, tak si ich užite.
Za všetky fotky by som chcela poďakovať mojej, už spomínanej, kamarátke. Môj hard disk sa totálne odpálil, takže jediné vlastné fotky, ktoré mám sú tie, ktoré som mamine posielala na Facebook.

12 komentárov

  1. Beautiful photos, I can tell that you were excited, it must have been an amazing experience.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, it was really great time :)

      Odstrániť
  2. Naozaj krásne fotky, vidno, že si si to tam užila:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, veľmi som si to užila. Najprv som bola veľmi vystresovaná ale nakoniec to boli super dva týždne v mojom vysnívanom meste :)

      Odstrániť
  3. Musel to byť super zážitok :) ja som v Londýne ešte nebola :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že sa ti raz naskytne možnosť ísť do tohto úžasného mesta a vidieť tie všetky krásne miesto na vlastné oči :)

      Odstrániť
  4. Muselo to byť super! :) Nevedela som, že je takáto možnosť aj pre stredoškolákov..
    PS. Som zo Žiaru nad Hronom (pri Bystrici) ;) A ty?
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Študenti našej školy mali túto možnosť dvakrát - jeden rok, čo som bola ja a potom aj rok predtým...
      Ja som z malého mesta pri Nových Zámkoch :)

      Odstrániť
  5. Beautiful photos and post!!! I love London!!!
    Have a wonderful weekend!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.