10. 6. 2016

It' been a year!

Dnešný článok bude opäť jeden z tých pamiatkových, v ktorých si spomeniem na ďalší úžasný zážitok z minulého roka. V prvom článku, ktorý nájdete tu, som spomínala na Londýn a na skvelú skúsenosť v podobe dvojtýždňovej odbornej praxe. V dnešnom článku si spomeniem na neskutočný koncert One Direction v rámci ich On the Road Again Tour 2015. 

A keďže, ako som spomínala už v londýnskom článku, môj hard-disk sa absolútne odpálil, čo znamená, že nemám žiadne fotky ani videá z tohto dňa, okrem tejto jednej.


Celý tento zážitok začal, dá sa povedať, zostra. Keď som sa dozvedela, že chalani budú vo Viedni, nechcela som si to nejako bližšie pripúšťať, aby som nebola smutná, že tam nebudem. Potom sa však v jednom slovenskom rádiu hralo o dva lístky a do tejto súťaže som sa okamžite zapojila. Úlohou bolo vytvoriť čo najzaujímavejšiu fotografiu s daným textom. Ihneď som poprosila všetky moje zahraničné kamarátky/directionerky, aby spravili jednoduché fotky, na ktorých bude napísaný daný text v ich jazyku. Bez najmenších problémov sa zapojili a pomohli mi. Mojou fotkou som chcela vyjadriť, že vďaka 1D som spoznala mnoho super ľudí, s ktorými som stále v kontakte. Nakoniec to vyhrala nejaká fotka s muffinami... 

Na rad prišiel plač za nesplneným snom. Ale moja mamina, riešiteľka všetkých problémov, mala riešenie aj pre tento problém. Ten rok som oslavovala osemnáste narodeniny, čo znamená, že som dostala nejaké peňiažky z poisťovne. Na vodičský som si odkladať nemienila, pretože absolútne nie som človek, ktorý by dokázal riadiť auto, tak bolo jasné, na čo nejakú čiastku z poistky použijem. Áno, kúpila som si dva lístky, pre mňa a pre sestru, na koncert One Direction.

instagram: @ivamalikova

Vďaka eventim.sk (neberte to ako zaplatenú reklamu - predsa len, môj blog je ešte príliš malý na takéto spolupráce) sa dali tiež zakúpiť aj lístky na autobusy, ktoré nás z Bratislavy zobrali priamo pred Ernst Happel Stadion a späť. Od rána sme cestovali - prvou zastávkou bola Nitra, potom Bratislava a nakoniec vysnívaný koncert! 

Všade bolo plno ľudí a poriadne veľký zmätok. So sestrou sme sa trocha predbehli, aby sme boli čím skôr vo vnútri. Zo začiatku mi bolo trocha ľúto, že som už nemala šancu si kúpiť lístky na státie, no však keď sme prišli na štadión a uvideli sme tých ľudí stojacich na priamom slnku, len aby boli čo najbližšie k pódiu, bola som vďačná za tie lístky, ktoré sme mali. Nakoniec to bola najlepšia voľba - panoramatický výhľad na celú tú nádheru a bohužiaľ aj na niektoré dievčatá, ktoré z tej vyčerpanosti a tepla odpadli.  


Keď koncert začal, mala som zimomriavky. Aby som sa priznala, už dávno nie som ich "úplne veľká a super bláznivá" fanúšička, ktorá kričí a  hystericky reve pri pohľade na čo i len jedného z nich. Stále ich však mám rada a mám rada ich hudbu, boli pre mňa veľkou inšpiráciou pri mnohých veciach. A preto, všetko čo som dokázala v tom momente robiť, bolo stáť na jednom mieste, s pohľadom na tie štyri malé postavičky na pódiu a neveriť v to, čo sa deje. A zrazu mi stekali slzy po lícach, uvedomujúc si, že sny sa plnia a ja ich po štyroch rokoch konečne vidím na svoje vlastné oči.

Pokúsila som sa nájsť nejaké videá z tohto koncertu, aby som vám vedela trocha priblížiť celú tú atmosféru. Ale našla som niečo oveľa lepšie - našla som celý koncert! A navyše je točený presne z toho sektoru, v ktorom sme boli my.

Ani neviem povedať, koľko ten koncert trval. Myslím, že nikoho to netrápilo. Všetci iba spievali, tancovali a užívali si to. Bola som nesmierne rada, že som bola toho súčasťou.

Čo vy a plnenie vašich snov? Splnili ste si už niektoré vaše sny a aké sny ešte máte? Podeľte sa so mnou v komentároch :)

zdroje: Sis3092 (YT) 

26 komentárov

  1. Aj moja kamarátka bola na koncerte a náramne si to užila ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu verím :) a ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Ja som nikdy nechápala ten ošial po One Direction. Asi som už príliš stará ale je pravda, že v poslednej dobe som objavila ich pesničky ako History alebo Perfect a celkom sa mi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že to bolo spôsobené veľkým boomom a tým, že vyplnili prázdne miesto na hudobnom trhu :) Som rada, že už viac ľudí ich nevníma iba ako skupinu pre malé dievčatá :)

      Odstrániť
  3. Tak to je skvělý, že jsi si takhle šla za svým snem a splnila jsi si ho :)


    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite je to zážitok na celý život :) Ďakujem za milý komentár :)

      Odstrániť
  4. To já jestli půjdu někdy na koncert Foo Fighters, tak si asi taky splním sen.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cool post! It's always great when your dreams come true. Thanks for my smile and good mood!
    with ♥ by Masha | BRIGHT QUIETNESS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your lovely comment :) Yes, it's amazing when your dreams come true :)

      Odstrániť
  6. Teším sa z tvojho splneného sna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aaaaa, musím povedať, že ti tak trochu závidím! Ale, samozrejme, len v dobrom. Musel to byť neskutočný zážitok! Hneď by som išla aj ja.. <3

    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bol to neskutočný deň. Verím, že sa ti takisto splnia tvoje sny :) Ďakujem za pekný komentár :)

      Odstrániť
  8. To musel být skvělý zážitek! :3 Trochu ti to závidím :)
    Já jsem měla jít v listopadu na koncert Justina Biebra tady u nás, ale jsem pryč no :D.
    Je ale škoda, že ti odpadl ten hard disk :/ Kdyby mě takhle skončil, asi bych to nepřežila, mám tam všechno :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bol to úžasný deň v mojom živote. A ten hard-disk, no.. Prežila som aj keď som skoro odpadla, keď som si spomenula na tieto fotky a videá z koncertu..

      Odstrániť
  9. Skvělé " Strašně ráda vidím lidi, co si jdou za svými sny <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vypadá to pěkně. :) Já na hudbu moc nejsem, takže bych to asi neocenila, ale přeji vám, že jste si to užili. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow, je úžasný, když to někdo umí takhle prožívat a pořádně si to užít! :) Já až do tohohle roku neměla žádnou oblíbenou skupinu nebo tak, teď mám pocit, že bych se měla zamyslet, která je moje nejoblíbenější a trochu to protřídit... :D jinak bych byla díky koncertům brzy švorc. :D
    Vypadá to skvěle!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mávam dosť často podobné problémy vybrať si hudbu, ktorú by som aktuálne rada počúvala. Momentálne je to album Lemonade od Beyoncé.

      Odstrániť
  12. Musel to byť naozaj krásny koncert :) 1D má niektoré pesničky skvelé a dajú sa počúvať, mám pocit, že ešte som si ich viac obľúbila po odchode Zayna

    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf, odchod Zayna.. Ťažké obdobie plné sĺz. Ale musím súhlasiť, že aj 1D aj Zayn sa mi páčia trocha viac, keď už nie sú spolu :)

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.