18. 8. 2016

Štúrovo - the first part of our journey through Slovakia

Píšem po dlhých desiatich dňoch, ktoré pre mňa znamenali cestu našou krásnou krajinou a poriadny oddych. Pripadali sme si ako blázni, keď sme sa rozhodli vydať sa na dve dovolenky v priebehu jedného mesiaca ale hneď sme si to ospravedlnili faktom, že v júli sme neboli nikde, tak si to teraz v auguste vynahradíme. 


Dnes vám napíšem o prvej dovolenke, ktorú som si nesmierne užila aj keď počasie nám nevyšlo tak, ako sme si želali. V Štúrove sme boli od stredy do soboty a bez mojej sestry, takže to bolo troška iné. Ako som už písala, v Štúrove sme boli od stredy aj keď to bol najhorší nápad. A s ľútosťou priznávam, že to bol môj nápad. Totižto veľmi pršalo a my sme boli uväznení v našej izbe a pozerali jednu jedinú stanicu. Avšak podvečer už sme mali s maminou toho dosť. Našťastie sme bývali presne v areáli kúpaliska, tak sme sa mohli prechádzať kade-tade. Ale aby toho nebolo málo, premokli mi moje plátené topánky, ktoré som si musela obuť, pretože iné topánky som so sebou nemala.

Štvrtok bol však lepší, a aj keď bola stále zima, už sme sa aj kúpali. V podvečer sme sa vybrali na zákusok a prechádzku pri Dunaji. V piatok sme sa opäť kúpali, aj keď iba nejaké štyri hodiny. Rodičov som však presvedčila, aby sme šli pozrieť na ostrihomskú baziliku, čo znamenalo 190 schodov tam a späť, ale za ten výhľad to stálo. Sobota bola posledným  dňom, kedy nás prišla pozrieť rodina a večer sme išli spolu do super pizzérie a potom domov.

Myslím si, že je viac zbytočné písať o tom, ako kedy som vstávala alebo kedy som chodievala spávať a tak vás radšej zasypem fotkami, do ktorých som sa osobne veľmi veľmi zaľúbila.















(tohto chlapca by som rada našla na nejakej sociálnej sieti, ale bohužiaľ mám fotku iba jeho chrbta) 



34 komentárov

  1. Ooo krásne fotky!! Som rada zme ste si užili!!!! :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Bolo to super pár dní, počas ktorých som si nesmierne oddýchla :)

      Odstrániť
  2. My s rodinkou sme boli tiež v tom čase (štvrtok-nedeľa) na Dunajci pri Červenom kláštore a tiež nás počasie v štvrtok trochu potrápilo, ale koniec koncov sme mali krásnu dovolenku! Btw. krásne fotky! :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Počasie je nevyspytateľná záležitosť. Celý čas sme sa s rodičmi smiali, ako sme každý rok nadávali, že je v Štúrove príliš veľké teplo a želali sme si, aby sa slnko aspoň trocha skrylo za oblaky. Tento rok sa skrývalo skoro celý čas..

      Odstrániť
  3. Paráádne fotky, načo sa trepať do zahraničia, keď aj tu máme nádherné miesta..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) V podstate ostrihomská bazilika je zahraničie, ale aj už len pohľad z našej slovenskej strany stojí za to :)

      Odstrániť
  4. great post,
    happy Friday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Počúvaj, tvoje fotky su oveľa krajšie ako skutočnosť v Bratislave :D hah. A urcite by som tiez tak sla na zákusok pri Dunaj, vyzera super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, haha :) Zákusky boli fakt skvelé. Aj tie torty mi veľmi chutili, a to torty moc nemusím :)

      Odstrániť
  6. Krásné fotky! ♥ Škoda, že vám na začátku nevyšlo počasí, ale určitě jste si to užili i tak :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu :) Máš pravdu, dovolenku sme si užili aj keď počasie nevyšlo :)

      Odstrániť
  7. Moc krásné fotky :)) hlavně, že jste si užili. Taky bych hned někam zase jela .

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkné fotky a ten růžový svetřík (?), ten je krásný! ♥

    https://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Je to skôr taký "cardigan" :)

      Odstrániť
  9. Krásne fotky, a hádam si si to tam užila :) Do Štúrova som v mladšom veku chodievala s rodičmi na prázdniny takmer každý rok (a neviem či nemám jednu fotku urobenú na rovnakom mieste :D) a mám odtiaľ krásne spomienky a nádherné fotky. Krásne miesto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) My do Štúrova chodievame každý rok, už asi odkedy som mala sedem rokov. Vtedy sme chodievali ešte na celý týždeň, ale teraz nám úplne stačia tri alebo štyri dni :) Je to super mesto, vždy sa cítim akoby som bola niekde strašne ďaleko :)

      Odstrániť
  10. Slovensko je hrozně pěkná země... aleto jsem se tam ještě bohužel nepodívala:( trochu mi Tatry chybí:/

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím uznať, Slovensko je nádherné. Tiež som Tatry videla tento krát po prvý raz, ale určite nie naposledy :)

      Odstrániť
  11. Slovensko je proste krásne! V Štúrove som ešte nebola ale vyzerá to tam krásne:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, Slovensko je nádherná krajina :)

      Odstrániť
  12. V Štúrove som ešte nebola, ale je to tam krásne! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je tam naozaj super, vždy sa teším keď tam ideme :)

      Odstrániť
  13. Hello!
    Pretty your pictures and blog ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC and Google+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back

    Debora
    http://www.deborabrazil.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! I'll check out your blog as soon as I'll be on my notebook :)

      Odstrániť
  14. Waaau nádherné fotky :))) Som rada, že sa ti tam páčilo :3
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wau , nevedela som že je štúrovo také krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vyzerá to tam krásne, asi by som sa tam mala zájsť pozrieť.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite toto skvelé mesto navštív :)

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.