30. 8. 2016

Vysoké Tatry - the second part of our journey through Slovakia

Vysoké Tatry som navštívila prvý krát v mojom živote, ale s istotou dokážem tvrdiť, že nie posledný. Tento rok nám opäť nevyšiel plán ísť pri more, ale mňa lákala aj návšteva Tricklandie, ktorá sa nachádza práve vo Vysokých Tatrách. Tak sme si naplánovali trojdňový výlet, počas ktorého sme pozreli všetko, čo sme chceli.


Ubytovaní sme boli v Hotel Villa Siesta. Rodiča mali izbu na inom poschodí ako ja so sestrou a bratranec so sesternicou. My sme mali izby oproti seba, takže večerné návštevy boli samozrejmosťou. Veľké plus a prekvapenie bolo, že cestovanie električkou sme mali úplne zadarmo, takže sme mohli ísť naozaj všade.

Aj keď sme mohli ísť naozaj všade, vybrali sme si, podľa nás, tie základné zastávky. Skalnaté Pleso, Lomnický Štít, Štrbské Pleso a navštívili sme aj moju vysnívanú Tricklandiu.
Do Tricklandie sme išli hneď v prvý deň. Je to jedinečný projekt, kde sa zabavia naozaj všetci. Malé detičky až po rodičov. Dovolím si povedať, že miestami sa môj vyše päťdesiat ročný tatino zabával viac, než ja. Mne sa najviac páčila šikmá miestnosť a anti-gravitačná miestnosť. Ale všetko malo svoje čaro, kedy ste si povedali: "Toto je jednoducho úžasné."

Na druhý deň sme mali na programe Skalnaté Pleso a Lomnický Štít. Od rána sme tŕpli, že aké počasie bude, keďže lístky sme mali kúpené už týždeň dopredu a je to hop alebo trop. Buď máte nádherný výhľad alebo bielu hmlu. Už len lanovka bola pre nás zážitkom a výhľad sme si vychutnávali od momentu, ako sme sa "odlepili od zeme". Skalnaté Pleso sme sa rozhodli prejsť až keď sa vrátime z Lomničáku, aby sme sa nemuseli naháňať a aby sme si to jednoducho vychutnali. V reštaurácii sme si dali zopár tatranských čajov (keď už sme v tých Tatrách) a hor sa na Lomničák. Mali sme veľké šťastie, že sme videli aspoň z jednej strany. Na druhej strane bola hustá hmla a keď prišla ďalšia skupinka, hmla bola už na oboch stranách. Prišli sme, ako sa hovorí, za päť minút dvanásť.











35 komentárov

  1. Beautiful photos and post!!!
    Have a good week!!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je paráda! Miluji přírodu, obzvlášť takovou úplně neporušenou, čistou. Moc pěkné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Príroda je jednoducho úžasná a čarovná :)

      Odstrániť
  3. Šikmá i antigravitační místnost vypadá skvěle, ráda bych se do Tricklandie podívala taky :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O Tricklandii som už počula a strašne ma to tam láka. V Tatrách som bola naposledy vo februári, a zasnežené Tatry boli úžasné :) oni sú totiž úžasné v každom ročnom období :) krása, krásny výlet určite a skvelé fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budeš mať možnosť ísť do Tricklandie, určite tam choď! Zrazu sa tam cítiš ako malé dieťa, ktoré pobehuje zo strany na stranu a teší sa úplne zo všetkého. Sestra bola tiež nejak tak vo februári, a tie fotky boli skvelé. Určite tam chceme ísť aj v tom období, keď je tam sneh, je to krásne. Ďakujem ti za komentár :)

      Odstrániť
  5. Ja som v Tatrách navštívila zatiaľ iba Štrbské pleso v zime a bolo tam neskutočne rozprávkovo:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V zime som tam žiaľ ešte nebola, ale určite chceme ísť :) Musí to byť naozaj čarovné!

      Odstrániť
  6. Wow prosím do Tricklandie musím ísť!!! :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I can tell from the pics that you had a blast. Gorgeous photos.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenya thank you for your comment. We enjoyed it so much :)

      Odstrániť
  8. Tiež mám Tatry rada. Na Lomničáku som ešte nebola, ale rada by som išla. Skalnaté je naozaj krásne, len to počasie je vždy také nevyspytateľné.
    A Tricklandia vyzeraá super, v podobnom som bola v Škótsku a fakt sú takéto expozície srandovné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Počasie je veľmi nevyspytateľné a na Lomničák určite choď, ak budeš mať možnosť :)

      Odstrániť
  9. Krásne fotky! ♥ Hneď sa mi vybavili spomienky na školu v prírode v Tatrách!
    O Tricklandii som ešte nepočula, no vyzerá to tam fakt super :D
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeeeej uplne super!Ja idem o dva tyzdne takze ta tricky daco je must have zastavka :) dakujem vobec som o nej netusila!
    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o setrnu kulmu ROWENTA a balicek kozmetiky DOVE. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite Tricklandiu navštív :) Nám sa však stalo, že sme tam prišli okolo druhej hodiny a zistili sme, že najbližší voľný vstup je o piatej. Nám to ale nerobilo veľký problém, popozerali sme okolie, išli sme sa najesť a tak.

      Odstrániť
  11. Krásné fotky! :) Taky bych se do Tater někdy ráda podívala. :))
    Gravitační místnost mě nepřestává fascinovat! :O
    Měj se kásně:)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tatry sú nádherné! A Tricklandia spolu s anti-gravitačnou miestnosťou sú neuveriteľné. Človek si ani neuvedomuje, ako ho dokážu "oblbnúť" takéto optické ilúzie :)

      Odstrániť
  12. byla jsem přesně tam kde jste byli vy!! že jsou tatry super?? každýmu to vždycky doporučuju. super článek <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tatry sú úžasné! Zamilovala som sa do nich :) A veľmi pekne ďakujem :)

      Odstrániť
  13. tatry sú nádherné, bola som tam už niekoľkokrát a stále ma neomrzeli, aj keď sa niektoré miesta, ktoré som navštívila, opakovali (napríklad som viackrát bola na vodopáde skok, popradskom a štrbskom plese). na skalnaté sme si to vyšľapali pešo a bol to skvelý zážitok, prísť tam a vidieť všetky štíty naokolo, to mám asi najradšej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, je to skvelý zážitok :) Neviem sa dočkať ďalšej návštevy Tatier :)

      Odstrániť
  14. Tatry sú nádherné! A najmä v zime. Najlepší relax je ísť na túru do Tatier. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, Tatry sú skvelé :) V zime sme tam ešte neboli, ale určite raz pôjdeme :)

      Odstrániť
  15. Mně houbicka na make-up taky hrozně vyhovuje, je pro mě jedno z největsich prekvapeni v kosmetice za posledni dobu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je, koukam ze komentuju spatnej clanek :D

      Odstrániť
    2. V pohode, stáva sa :) Make-up egg je pre mňa najlepšia vec na nanášanie make-upu. Každému vyhovuje niečo iné, ale pre mňa je to jednoznačne vajíčko :)

      Odstrániť
  16. jeej naše krásne Slovensko :)) na Lomničáku som ešte nebola, krásne fotky máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Lomničák určite choď, ak budeš mať možnosť :) Ďakujem :)

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.