24. 9. 2016

My few last days in photos

Pre dnešný sobotný deň (budem sa pokúšať publikovať články každú sobotu) som si pripravila trochu menej náročný ale dúfam, že stále zaujímavý článok. Posledné dni pre mňa znamenali veľa. Boli to dni, kedy mi skončila brigáda a aj leto, pretože začala škola - nová etapa môjho života. Ale o tom potom...

Ako vyzerali vaše dni v poslednej dobe? Máte veľa dobrých spomienok, na ktoré budete s radosťou spomínať?

Neviem určiť, ktorý deň bol pre mňa najkrajší, pretože všetky som si užila rovnako. A tak som sa rozhodla, že ich zoradím chronologicky a keďže som práve zistila, že fotiek mám podstatne menej ako som si myslela, takže k nim pridám aj nejaký text. A nakoniec som prišla aj na to, že to čo sa mi zdalo niekoľko dní, boli v podstate tri dni.

Prvý deň sme strávili v Nových Zámkoch, kde sa konali Oberačkové slávnosti. Svetlým momentom tohto dňa boli samotné slávnosti, pretože sme nemali absolútne tušenie, že niečo také sa v meste koná. Do Nových Zámkov sme so sestrou prišli pozrieť nášho maličkého bratranca, ktorého sme zobrali von a tak sme sa ocitli tu. Možno to o mne neviete, ale nenávidím miesta, kde je veľa ľudí. Proste to nenávidím a necítim sa až tak dobre. Tak sme okolo stánkov iba prebehli, kúpila som si zemiaky na paličke a išli sme si sadnúť do neďalekej úžasnej kaviarničky.


Druhý a tretí deň sme strávili v Nitre. Z tohto dňa mám iba dve použiteľné fotky, ktoré môžem zverejniť. Aj keď v sobotu pršalo, nás to neodradilo a vybrali sme sa so sestrou a bratrancom (nie tým malým, s ktorým sme strávili deň v Nových Zámkoch) na náš obľúbený drink Mai Tai do nášho obľúbeného baru. Za nápad tohto večera pokladám to, že sme sa do baru vybrali už o nejakej ôsmej a už o polnoci sme boli doma, príjemne zabavení a vysmiati. A prečo som to pokladala za nápad večera? Pretože na druhý deň sme už o pol desiatej stáli pred Nitra Arénou a kupovali sme si lístky na hokej. V poslednej dobe som si hokej veľmi obľúbila, hlavne ten nitriansky a nie, nie je to iba kvôli hokejistom. Veľmi sa mi zapáčila atmosféra na štadióne a aj to, ako super hokej hrajú naši (áno, nitrianskych hokejistov považujem za našich, veď som sa v tom super meste narodila) hokejisti. A túto nedeľu sa chystám na ďalší zápas. Áno, fakt som sa do toho zažrala.

18 komentárov

  1. Such a lovely photo!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky :). Můj týden byl ten první školní po prázdninách :D. Ale celkem to ušlo, víc volna, než jsem si myslela :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škola začala aj mne.. Ja nemám až tak moc voľna ale dá sa to zvládnuť :) Dovoľ mi zaželať ti veľa úspechov v škole, nech sa ti darí :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Boli to super dni :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. It sounds like you have been having fun! :D Nice pics.
    The Fancy Cats | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeej nádherné fotky:) Na hokej tiež rada behnem pozrieť:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Hokej je veľmi super, vždy sa tam odreagujem.

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.