10. 9. 2016

Hollister Hoodie

Dnes to bude iba krátky článok o mojej novej HOLLISTER mikine. Túto mikinu som našla na ich internetovej stránke a v momente som sa do nej zaľúbila. Popravde, mikiny som hľadala ďalej ale žiadna mi už neprišla tak pekná, ako táto. Našťastie som si ju neobjednala hneď, ako som sa rozhodla, že ju chcem a tak som ušetrila päť euro za poštovné. A ako som sa k nej teda dostala? Celkom jednoducho - sestra mala cestu do Rakúska, tak som ju, bez jej opýtania, pridala do misie nákup mojej mikiny. S radosťou mi ju priniesla a ja som sa ešte s väčšou radosťou hneď do nej obliekla. Veľkosť mi sadla úplne presne a je neuveriteľne pohodlná! 

HOLLISTER - 45€




20 komentárov

  1. je krásna! tiež milujem hoolister mikiny, hoci žiadnu ešte nevlastním, ale dúfam, že sa to čoskoro zmení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Milujem Hollister značku a táto mikina je moja láska :)

      Odstrániť
  2. Hollister oblečeni je celkové strašně pohodlné!^^ skoda, ze ale i docela drahé :D:) Jinak mikča je moc pěkná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hollister je skvelá značka :) A áno, škoda, že je taká drahá. Ja som si tie dve tričká, ktoré mám z Londýna, kúpila ako takú pamiatku, že som v tom Londýne bola. A túto mikinu som si kúpila ako takú prvú väčšiu vec z prvej výplaty tohtoročnej brigády :) Takže sú to také veci, ktoré aj niečo znamenajú, keď sa na ne pozriem :) A ďakujem za milý komentár :)

      Odstrániť
  3. Tak ta je dokonalá!

    http://marketafrank.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Very pretty!!!!
    Have a good week!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥︎

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much, Marcela :) Have a good week..

      Odstrániť
  5. Ja nemám nič z tejto značky, ani nie som typ na takéto mikinky, ale táto sa mi moc páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je asi jediná mikina, ktorú mám ale práve takýto kúsok mi v skrini chýbal :)

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.