5. 9. 2016

New beauty products

Na začiatok - školákom prajem príjemný prvý školský deň. Dnes prinášam druhú časť článku, v ktorom sa budem venovať novým produktom, ktoré som si v poslednej dobe kúpila/dostala. V prvej časti som sa venovala novým kúskom oblečenia v mojom šatníku a tento článok si môžete prečítať tu.

Čo si myslíte o produktoch, ktoré som si kúpila? Ktorý sa vám páči najviac?
U mňa je to určite CATRICE Prime and Fine Professional Contouring Palette!

Ako prvé vám predstavím produkty, ktoré mi priniesla sesternica z Rakúska. Konkrétne to je CATRICE Prime and Fine Professional Contouring Palette, ktorú som videla už tu na Slovensku a veľmi sa mi zapáčila. Mysleli sme si, že v Rakúsku bude podstatnejšie lacnejšia, aj keď tam bol rozdiel iba okolo dvadsiatich centov. Túto paletku som si veľmi obľúbila, aj keď sa s tým tmavším odtieňom stále učím pracovať, aby vyzeral čo najprirodzenejšie. Ako druhú vec, ktorú som si dala kúpiť bolo BODYSOUL Make-Up Egg. Toto vajíčko som na Slovensku (alebo aspoň v tej drogérii, do ktorej chodím ja) nevidela. Ja mám zatiaľ iba vajíčko značky EBELIN, s ktorým som veľmi spokojná. BODYSOUL vajíčko som ešte neskúšala, ale veľmi sa na to teším a snáď pripravím aj nejakú recenziu, v ktorej vám o ňom porozprávam viac. Ako posledný produkt vám predstavím paletku očných tieňov ESSENCE How to Make MATT Eyes. O tejto paletke som ešte nepočula a vlastne som ani nevedela, že mi ju sesternica prinesie. Bolo to také prekvapenie a darček od nej. V paletke sa nachádzajú dva rady očných tieňov, celkovo je ich šesť. Tiež sa tam nachádza malé zrkadielko a dva návody - brown matt look a rosy matt look, ktoré sú pre mňa veľmi užitočné. Ja som si osobne viac obľúbila tie bledšie tiene, rosy matt look. Keďže ešte to s tieňmi neviem tak, ako by som chcela a pri tom, ako som skúšala tie tmavšie tiene som vyzerala ako strýko Fester, povedala som si, že rosy budú predsa len lepšie.





Po micelárnych vodách som pozerala už dlhšie a najviac ma zaujala táto novinka od GARNIER - GARNIER Dvojfázová micelárna voda 3v1, ktorá je určená pre tvár, oči a pery. Veľmi som sa bála, že pokiaľ obsahuje odličovacie oleje aj argánový olej, moja pleť bude vyzerať ešte mastnejšie, ale nie je tak. Micelárna voda perfektne odlíči a pleť zanechá hebkú a bez mastného filmu. Stala sa mojim najobľúbenejším odličovacím produktom a určite sa k nej budem vracať.


Toto nie je ani tak beauty produkt, ale chcem vám o ňom napísať. O tejto kefe som počula, ale nikdy ma nenapadlo si ju objednať. Tento rok na dovolenke v Štúrove, o ktorej som písala tu, som ju uvidela v jednom obchode a povedala som si, že si ju kúpim. TANGLE TEEZER sa stal mojou najobľúbenejšou kefou, ktorá si ľahko poradí s mojimi zauzľovanými vlasmi a naviac perfektne sadne do ruky, takže rozčesávanie vlasov je oveľa jednoduchšie.

26 komentárov

  1. Som jediny človek ktoremu Tangle Teezer nesadol? :(
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som nepočula, že by niekomu nesadol. Ale zrejme je to možné..

      Odstrániť
  2. TT je nejlepší! :) Také jsem jeho koupi dlouho odkládala, ale teď jsem moc ráda, že TT mám :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som veľmi rada, že som si ho kúpila :)

      Odstrániť
  3. Mne tangle teezer nesedi, teda pouzivam ho len ked mam take zalepene vlasy, inak mi dost vlasy elektrizuju po nom. Ale tie tiene vyzeraju perfektne od essence

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi mrzí, že Tangle Teezer ti nesedí. Pre mňa je to najlepšia kefa. A áno, tie tiene sú super. Ďakujem :)

      Odstrániť
  4. ďakujem za tipy, určite niečo z toho vyskúšam♥
    Orlling

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem aj ja za milý komentár. Potom sa mi určite ozvi na nejakej sociálnej sieti, že ako sa ti nejaký výrobok páči :)

      Odstrániť
  5. Zaujímavé produkty - micelárna voda ma láka už dlho od Garnier, ale zatiaľ som na ňu nenašla recenziu - takže vďaka :)

    Pozývam ťa na narodeninovú súťaž na mojom blogu o kozmetiku Manufaktura. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj micelárnu vodu od Garnier. Ja mám odskúšanú zatiaľ iba túto dvojfázovú, ale aj na ďalšie som počula veľa pozitívnych ohlasov :)

      Odstrániť
  6. I loove tangle teezer! That essence eyeshadow looks gorgeous <3 Your blog is lovely, I'm following you.
    The Fancy Cats | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wonderful post! Love the Tangle Teеser and Garnier)
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow great products!!!
    Have a good week!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Marcela :) Have a good week, too :)

      Odstrániť
  9. Tangle Teezer mám už dlho a neviem si ho vynachváliť :) Veľmi sa mi páči najmä to, že naozaj pomáha pri rozčesávaní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne veľmi pomáha, či už rozčesávam suché alebo mokré vlasy :)

      Odstrániť
  10. Tú micelárku si plánujem aj ja kupiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Paletka od essence vyzerá naozaj rozkošne, no ja si už zakazujem nakupovať make-up, ktorý viem, že nevyužijem. :D Ale inak si mi pripomenula, že by som si mala kúpiť "beauty blender", hubku... a aj micelárnu vodu (priznám sa, ešte som nikdy doma micelárku nemala a nepoužila, ale toľko chvály odvšadiaľ počujem, že už ju musím vyskúšať). :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paletku som dostala, inak by som si ju ani ja sama nekúpila. Ale nakoniec som rada, že ju mám :) Make-up egg je skvelá vecička :) Aj toto je moja prvá micelárna voda ale som za ňu veľmi rada :)

      Odstrániť
  12. Super článok :) Pekné vecičky :3
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.