17. 9. 2016

One sweater - two outfits

Mám rada, keď sa oblečenie dá zapojiť do viacerých outfitov, ako napríklad biela košeľa. Tá sa dá zladiť s džínsami a teniskami, ale aj s elegantnejšími nohavicami a lodičkami. Dnešný článok však nebude o bielej košeli. Dnešný článok bude o novej mikine, ako to ja nazývam, ktorú som skombinovala do dvoch outfitov.

Ktorý outfit sa vám páči viac?

Tento prvý outfit je mne osobne viac bližší, ako ten druhý. Mikinu som skombinovala s boyfriend džínsami, teniskami a veľkou čiernou strapcovou kabelkou. Ja som presne typ dievčaťa, ktoré sa najlepšie cíti v týchto uvoľnených veciach. Samozrejme, mám rada aj šaty a podpätky ale sú to pre mňa skôr príležitostné outfity. Ak by ste ma náhodou niekedy stretli na ulici, bola by som oblečená pravdepodobne takto - pohodlné tričko alebo mikina, džínsy a tenisky.

jeans - LIDL / sweater - LIDL / shoes - local boutique / bag - NEW YORKER


Druhý outfit by som charakterizovala tak, že je viac dievčenský a teda nie moc pre mňa typický. Keď som si kúpila túto mikinu, hneď som si spomenula na túto sukňu. Predtým, ako som nafotila fotky, obliekla som si to, predsa nebudem fotiť niečo, čo sa mi vôbec nepáči. Priznávam, bolo to pre mňa trošku netypické a cítila som sa veľmi zaujímavo. Ale páčilo sa mi to. A prakticky, v tomto outfite som iba vymenila džínsy za sukňu a veľkú čiernu strapcovú kabelku za túto menšiu bledú.

skirt - LIDL / sweater - LIDL / shoes - local boutique / bag - DEICHMANN

42 komentárov

  1. Outfity sú oba skvelé! Mám rada aj sukne, no nedám dopustiť na nohavice :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tiež som viac nohavicový typ, ale občas si rada oblečiem aj sukňu :)

      Odstrániť
  2. Ja som viac či menej sukňová - nohavice nosím keď už je naozaj naozaj zima :D takže tvoj druhý outfit ma oslovil. Rifle z prvého outfitu sú strašne zaujímavé, také dierované alebo tá nášivka z inej džínsoviny - veľmi sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som pravý opak, viac mám rada nohavice :) Tie rifle sa mi tiež veľmi páčia, sú moje najobľúbenejšie :)

      Odstrániť
  3. Ja som v poslednych rokoch prepadla sukniam a satam a rada ich nosim aj s teniskami a mikinami :3 a tiez ľúbim veci čo možem nosiť so všetkým a stále to vyzerá insk (??)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sukne moc nenosím.. Myslím, že toto je jedna z dvoch sukní, ktoré mám :)
      Tiež mám rada, keď sa veci dajú kombinovať a vyzerajú vždy inak :)

      Odstrániť
  4. Viac sa mi asi páči ten prvý outfit, kedže milujem strapce a rifle! ♥
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne je ten prvý outfit bližší :)

      Odstrániť
  5. Great post, I also like when I can combine one piece in many different outfits :) Have a nice week :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oba outfity jsou skvělý, ale ten druhý u mě vyhrává :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Mne je bližší ten prvý outfit ale je to o tom, či máš radšej džínsy alebo sukne :)

      Odstrániť
  7. presne takéto mikiny mám veľmi rada :) a dajú sa kombinovať s hocičím :) pekné outfity si vymyslela :)

    www.jeansandtee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wonderful sets! I love this bags!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bílé Conversky a boyfriendy spolu jsou prostě klasika :).
    littlecapsule

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) S tým sa nedá nič pokaziť :)

      Odstrániť
  10. Mikinu bych si k sukni nevzala :D, ale líbí se mi ta kabelka v druhém outfitu, ale nehodí se k botám, ale spíš k halence sukni a balerínkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja by som dlho rozmýšľala nad tým, či si to obliecť alebo nie.. Osobne sa mi to veľmi páči, ale nie som zvyknutá na ten štýl :) Tú kabelku nosím skoro všade, s presne tými teniskami a džínsami a mne sa to osobne páči. Nemyslím si, že tá kabelka vyzerá príliš 'slušne a formálne', myslím, že v pohode sa dá nosiť aj k teniskám a džínsom :)

      Odstrániť
  11. Super článok :) Samé pekné veci si si kúpila :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mě se asi více líbí ten druhý :) miluju sukně (nejvíce černé) a hrozne se mi to líbí s teniskami. Je to takové sportovnější. Samozrejme nekdy sukni zkombinuji také více elegantněji :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažila som sa o to, aby ten druhý outfit stále pôsobil tak trocha športovo, aj keď tam je sukňa. Som rada, že sa ti to páči :)

      Odstrániť
  13. Oba outfity su zaujimave, ale tiez mam radsej pohodlnost, takze u mna vyhrava ten prvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Love your choices, and the second bag is just the cutest.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Lenya :) I love these bags! But you're right, the second one is so cute :)

      Odstrániť
  15. První určitě :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Obě varianty jsou super! Ale nejspíš ta první, i když ta kabelka na druhé fotce mě vážně zaujala :) Je krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá kabelka je asi moja najobľúbenejšia :) Ale mojej sestre sa páči evidentne viacej, keďže ju všade nosí, haha :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  17. Mě se víc líbí druhá varianta:)
    http://enisara.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Odpovede
    1. Thank you for your lovely comment, Adriana :)

      Odstrániť
  19. Ja zbožňujem sukne a šaty a nosila by som ich skoro stále, ale v tomto outfite sa mi asi viac páčia nohavice :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa tu páčia viac rifle :) Ale videla som, že sa teraz dosť kombinuje mikina a sukňa, tak som sa o to pokúsila a som rada, že sa nájdu aj takí ľudia, ktorým sa to páči :) Ďakujem za tvoj komentár :)

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.