28. 12. 2016

It´s Christmas time

Píšem s oneskorím, ale predsa. Posledný článok v septembri - tlieskam si. Nebudem sa vyhovárať a možno áno, ale všetko čo chcem povedať je, že tento rok mi začala vysoká škola. Teraz s radosťou môžem povedať, že výška je v pohode, zatiaľ ju zvládam. Ale kým som si zvykla na ten režim, ako to tam chodí, ktoré predmety mám brať vážne a ktoré menej, to chcelo čas. A najväčším problémom bolo cestovanie. Pre mňa, pre dievča, ktoré malo základnú školu priamo pred činžiakom a strednú školu pätnásť minút pešo, bolo priam neuveriteľné si predstaviť, že z domu odídem o šiestej ráno a vrátim sa o siedmej večer. Takže trinásť hodín strávených mimo domu, kedy si ani nevieš poriadne oddýchnuť a už vôbec nie venovať sa blogu, predstavovalo minimálnu energiu a inšpiráciu na blogovanie. 

Teraz dúfajúc, že mi moju nečinnosť odpustíte, prejdime k podstate článku. Chcela by som s vami podeliť o darčeky, ktoré som dostala k Vianociam. Viem, že podstata Vianoc je skôr duchovná a nie materiálna, ale povedzme si - koho darčeky nepotešia? Mňa rozhodne áno. Nebudem vám k nim písať dlhé opisy, veď ich uvidíte a tak by som vás radšej zasypala fotkami. 



















22 komentárov

  1. Odpovede
    1. Áno!! Som zvedavá, koľko mi to vydrží :) Snáď čo najdlhšie!

      Odstrániť
  2. Pekné veci :) aaa Malý princ ♥ o tomto "pokračovaní" som nikdy ešte nepočula, tak si to idem ešte pozrieť!.. a snáď sa ti podarí k tej vysokej pridať aj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pravdupovediac, ani ja som o tej knižke predtým nepočula. Je to darček od sestry. Vedela, že som chcela knižku v angličtine a vie, že Malého princa milujem. A tak toto bolo úžasné prekvapenie. Najprv som však začala čítať Zayna a toto pokračovanie Malého princa si nechávam na svoj pobyt v nemocnici, kde mi určite spríjemní chvíle.
      Dúfam, že výšku a blog budem vedieť skĺbiť a venovať sa obom tak veľmi, ako bude potrebné a možné :)

      Odstrániť
  3. Ani som netusila, ze ma Zayn knihu :)
    Pozyvam na luxusnu GA o Lancome, Biodermu, Dermacol a ine tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vydal ju iba tento rok v novembri. Preto je aj v angličtine a neviem, či sa dočkáme aj prekladu. Ja som však rada, že ju čítam v angličtine. Pokiaľ ho sleduješ, zaujímaš sa ako to bolo s odchodom z One Direction z jeho pohľadu a čím všetkým si musel prejsť, ako pracoval na albume; tak si ju určite prečítaj.

      Odstrániť
  4. Wonderful selection!
    Happy Holidays!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you.
      I wish you happy holidays too :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Dúfam, že bude aj vynikajúco fungovať :)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. He´s got so unique voice! I love this new album, I just wanna dance everytime I listen to it, hah :)

      Odstrániť
  7. aaa Malý princ <3 moja srdcovka. A prajem krásne prežitie sviatkov a krásny Nový rok. <3 xx

    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Malý princ je super :)
      Ďakujem veľmi pekne aj tebe prajem šťastný nový rok :)

      Odstrániť
  8. Krásné fotky :) jsem ráda, že jsi zpět :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. malého princa milujem už ako malá som ju čítala a teraz ako dospelá je to asi najlepšia kniha na tu nema ziadna ina aj filmík je krásny so super myšlienkou spisovatel to vychytal :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mydlo na akné ma krásne balenie. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.