31. 12. 2016

My favourite fashion piece of 2016

Dnes je posledný deň roku 2016. Ak čakáte článok plný sentimentu, kde budem rozoberať pozitíva a negatíva tohto roka, musím vás sklamať. Článok venovaný poslednému dňu roka, v ktorom sa skoro každý bloger zamýšľa nad tým, čo v danom roku zažil, čo ho potešilo a čo ho sklamalo, som sa rozhodla poňať troška nezvyčajnejšie. 

Čítate správne, tento článok venujem prakticky jednému fashion kúsku, ktorý sa mi tento rok dostal pod ruky a bez ktorého by som si už nevedela predstaviť život. Možno je to trocha prehnané, ale je to tak. 

Ide o veľmi známy kúsok - bralet. Možno sa pýtate, prečo by som si bez braletu nevedela predstaviť život. Tieto "podprsenky" som si obľúbila hlavne preto, že klasické podprsenky ma vždy len tlačili, ťahali a vždy som sa len ošívala. Musím však povedať, že nie každý bralet je pohodlný. Tie čo mám ja sú (našťastie) veľmi pohodlné, alebo aspoň pohodlnejšie ako tie klasické podprsenky, ktoré som nosievala. A navyše sú krásne...

Aký je váš názor na bralety?






 H&M / 14,99€





 ESMARA (Lidl) / 9,99€




 ESMARA (Lidl) / 9,99€




 ESMARA (Lidl) / 9,99€

38 komentárov

  1. krásne sú! ja nemám doma ešte žiaden bralet, ale už dlho sa mi veľmi páčia :) a táto tvoja zbierka je úžasná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si nejaký zaobstaraj, potom to pôjde samo. Ďakujem veľmi pekne za milý komentár :)

      Odstrániť
  2. Wau tak bralety sa mi veľmi páčia a to skoro v každej farbe ♥ krása ♥

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja nenosím prakticky nič iné :D buď bralet alebo nič úplne doslovne :D predstavujem si že už som obyčajné podprsenky spálila ale to yb asi nebolo úplne eko haha :D ale goodbye bras anyway! :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne toto je môj prípad - buď bralet alebo nič! :)

      Odstrániť
  4. Veľmi sa mi tento typ podprseniek páči a už dlho premýšľam, že si nejakú kúpim.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si nejaký bralet kúp :) Je to super vec!

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujem :) To ti verím, že ho zbožňuješ, ja si ani neviem vybrať ktorý z tých mojich je môj najobľúbenejší :)

      Odstrániť
  6. They look gorgeous, hun. Love the lace ones. Wishing you a happy and healthy New Year!!!
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much, Lenya!
      Happy New Year! :)

      Odstrániť
  7. Vypadají vážně úžasně. ♥ Chápu, že život bez nich by byl hřích.
    Na tvůj blog jsem narazila náhodou, tvůj styl psaní je mi velmi sympatický, přidávám se k pravidelným čtenářům a těším se na další články. :)
    Ps. Vrátila jsem se teď po xx měsících k psaní, obnovila jsem a předělala svůj blog, začínám od znova. Budu moc ráda, když se podíváš.
    Vanilková holka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za milý komentár :)
      Určite na tvoj blog zavítam. Mám rada, keď sa ľudia dokážu vrátiť späť na blog a začať odznova :) Je to taktiež môj prípad :)

      Odstrániť
  8. Ten pocit, keď chcem dnes zverejniť článok s fotkami braletiek :D :D :D #bralletsforlife
    Milujem braletky a nedávno sa mi podarilo zohnať jednu nádhernú a ja normálne žasnem, koľko nádherných máš ty a za skvelé ceny :O Pretože mne dosť dlho trvalo kým som nejakú peknú našla v dobrej cene, buď ich nemali nikde alebo stáli nad 20 eur a to ako za kus látky toľko nedám. Naozaj nádhery, musím sa ešte aj ja poobzerať a zohnať si nejaké do nového roka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ho zverejni! Veľmi sa naň teším :)
      Núka sa mi otázka, či sú to tie bralety alebo tie braletky.. Neviem..
      Poviem ti, že Lidl je neskutočný obchod! Všetci sa len usmievajú, keď im poviem, že skoro celý môj outfit je prakticky z Lidla. A tieto podprsenky tam majú tiež neskutočné! Treba pozerať ich stránku, kde mávajú online katalógy. Ja som asi najväčší návštevník ich stránok a obchodu :)

      Odstrániť
  9. Milujem môj pudrovo ružový ! Dala som zaň v HM 12€,ale vobec to neľutujem. Chcela by som edte čierny, je to neskutočne pohodlné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V H&M sú veľmi krásne bralety ale niektoré aj veľmi drahé. 12€ ešte nie je veľa, ale niektoré ceny sú tam doslovný horor.
      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  10. Krásne kúsky a hoci ja ich nenosím, musím sa priznať, že vínovo červený ma okúzlil :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekde vyššie som písala, že si nedokážem vybrať môj najobľúbenejší. U mňa ide hlavne o náladu alebo chuť, ktorý si kedy oblečiem :)

      Odstrániť
  11. Ty jsou krásný. Ani se neumím rozhodnout, která se mi líbí víc:)
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Aj pre mňa je ťažké vybrať si môj najobľúbenejší :)

      Odstrániť
  12. Jsou úžasné! Také je mám moc ráda. Mám jednu a pak jednu podprsenku bez kostic, ty také netlačí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve dnes som si z H&M (kde majú momentálne skvelé zľavy) objednala dvojicu podprseniek bez kostíc s mierne vystuženými košíkmi za 12,99€. Už sa neviem dočkať, kedy mi prídu :)

      Odstrániť
  13. Páni, tak ty jsou nádherné. Já je chci už hrozně moc dlouho, ale žádná mi nikdy nesluší. Nebo mají "kousavou" krajku. No nic, budu muset hledat dál.
    Blog na zabití

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nájdeš nejakú, ktorá ti bud sedieť :)

      Odstrániť
  14. wau uplne žasenm z tychto nadherných kuskov :)!

    https://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Miluju bralety, jsou fakt moc krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. skvele bralety:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o "Killin' It top", ktera bude koncit brzy! Budu rada kdyz se pridas:)
    GIVEAWAY ZDE

    Bridge of Memories

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Určite sa na giveaway pozriem :)

      Odstrániť
  17. bože to sú nádherné kúsky! keby mám tak o číslo väčšie prsia tak by som tiež podobné nosila :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásne, ja teda ešte žiadny bralet nemám.

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.