2. 1. 2017

H&M inspiration

Dnešným článkom zostávam v kategórii fashion and beauty. Ako sám názov hovorí, predstavím vám outfit, pri ktorom som sa inšpirovala H&M katalógom. Teda aspoň čiastočne.Už pred pár dňami som si tento outfit skúšala, ale nebola som si ním úplne istá. Nevedela som, či sa mi páči alebo nie. 

Dnes nám prišiel H&M katalóg, ktorý som si okamžite pri raňajkách prelistovala. A bol tam. Outfit podobný tomu môjmu. Košeľa s geometrickým vzorom (v H&M katalógu to bola modro-biela pruhovaná) a bombera  (v H&M katalógu vo farbe kaki). 




78 komentárov

  1. velice pěkné :) hľadám už dlhšie takúto "geometricku" košeľu ale čiernu s bielymi čiarami haha :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Ja mám veľmi rada košele a takúto jednoduchú geometrickú som ešte nevlastnila a som veľmi rada, že som ju našla v Lidli :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem. Patrí medzi moje najobľúbenejšie :)

      Odstrániť
  3. tričká a košele s geometrickým vzorom sú pre mňa top! chválim ti ju, je super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ju neskutočne obľúbila. Jediná akási "nevýhoda" je, že nie je bavlnená ale z veľmi chladivého materiálu. Inak je však perfektná :)
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Moc hezké kousky, ta košile je fakt pěkná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne kúsky, košela sa mi velmi páči ♥

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Aj ja som sa ihneď do nej zamilovala.

      Odstrániť
  6. Vínový bomber sháním, nějaký takový by se mi líbil :)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, či ho ešte budú mať v Tescu. Kúpila som si ju asi minulý mesiac a navyše bol v akcii. Skús sa po ňom pozrieť :)

      Odstrániť
  7. I love h&m and your choices! I would wear them all :)
    The Fancy Cats

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Adriana for your lovely comment! :)

      Odstrániť
  8. Já H&M prostě zbožňuju. Minulý týden jsem v něm zase utrácela. :D Tohle jsou moc hezké kousky. :))
    KattyLife
    Bali - den pátý: Pronásledované psy a dětmi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si včera objednala kabelku a ďalšiu dvojicu podprseniek práve z H&M! Momentálne je tam výpredaj a už sa neviem dočkať, kedy mi to príde :)
      Ďakujem za tvoj milý komentár :)

      Odstrániť
  9. Tiež som chcela túto košeľu keď bola v Lidli, ale vtedy ju tam nemali :/ .. košele milujem, sú mojim najobľúbenejším kúskom v šatníku :)

    CALLAESTHETICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To treba ísť hneď ráno, aby sa ti niečo ušlo :)

      Odstrániť
  10. Mne sa tiež páčia takéto košele so vzorom, no neviem, či by mi pristali. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba skúšať, skúšať, skúšať :)

      Odstrániť
  11. H&M mám veľmi rada, vždy si tam niečo pekné nájdem:) Bombera je v nádhernej farbe a košeľa sa mi veľmi páči:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som veľmi prekvapená, keď si v H&M niečo kúpim. Hlavne keď ide o oblečenie.Najviac si tam kupujem doplnky alebo ešte bralety.
      Ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť
  12. No outfit si si poskladala pekne, podla mna by to vyzeralo dobre a Hm katalog to predsa aj potvrdil! :) Pekný blog, sledujem ta, rada objavujem nové blogy :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zajtra ho skúsim aj v praxi, uvidím aké budú ohlasy :)
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  13. Škoda, že článok nebol dlhší, rada by som si ešte začítala :(
    Takú košeľu zháňam už mesiace! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak mám pravdu povedať, je to článok spackaný za pár minút. Ráno mi prišiel H&M katalóg a hneď to išlo - fotky, krátky sprievodný text. Snáď sa nabudúce budeš vedieť začítať :)
      Skús sledovať lidl.sk :)

      Odstrániť
  14. Já si košile nekupuju, protože mi nikdy žádná nesedí a připadám si v nich blbě :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to normálne, nie každému všetko sedí :)

      Odstrániť
  15. Veľmi sa mi páči tá farba mikiny či bundičky. Je veľmi netradičná a naozaj ženská :) Myslím si, že v nej určite veľmi dobre vyzeráš

    Čo je dobré to musím mať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Priznávam, je mi trocha "oversized", pretože niektoré veci mám rada, keď sú mi volnejšie. Občas vyzerám ako také chlapča :)

      Odstrániť
  16. Nádherné barvičky! Já mám radost, když jdu do obchodu a rovnou si nakoupím takovýto outfit, který se k sobě hodí ! :D Jsem asi postižená :D
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Odpovede
    1. Actually, those clothes are not from H&M, I just found an inspiration in their magazine :)

      Odstrániť
  18. I Love H&M! I have a lot of clothes of this brand))
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much. I love the brand too, but I don´t have so much clothes. I prefer bags or accessories.
      Actually, those clothes are not from H&M. Their magazine just inspired me.

      Odstrániť
  19. Nice picks! I like the color of the jacket :)

    Love, Janine
    www.florafallue.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for your lovely comment :)

      Odstrániť
  20. Když vidít ty komentáře, tak si přijdu jako jediná, co nerada chodí do H&M :D Jinak outfit vypadá dobře, ten bomper se mi fakt líbí, mám ráda tuhle baru.

    Fakynn Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Oblečenie v H&M tiež nezvyknem kupovať, skôr doplnky :)

      Odstrániť
  21. Skvelá kombinácia! I keď bomberám som vôbec neprepadla, táto sa mi fakt páči. A tá košeľa je úplne nádherná ♥
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Mne sa bombery veľmi páčili ale nikdy som nevedela nájsť nejakú, ktorá by sa mi fakt páčila :) A potom prišla táto..

      Odstrániť
  22. Love the button down it looks really nice & I also love H&M!!

    Emmi - justemzs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Mne sa bombery tak páčia a ešte stále nemám ani jednu! Dokonca aj košeľa mi v šatníku chýba. Asi by som to mala napraviť, pretože táto kombinácia vyzerá naozaj dobre.
    Zápisky jednej Alžbetky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nájdeš nejaké, do ktorých sa zamiluješ, iba treba hľadať :) Ďakujem veľmi pekne za milý komentár :)

      Odstrániť
  24. Moc pěkné věci, akorát mě by strašně vadilo, že úplně to samé teď nosí dalších 418652 holek v mém okolí:(

    Adel z adeljulisova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diskusia o originalite a sezónnych trendoch by trvala mesiace. Sama nemám rada, keď niekto prepadne takýmto sezónnym trendom a nosí jednotlivé kúsky iba preto, že sú in. Bombera je jedným z takýchto kúskov, ale viem, že ju budem nosiť aj o rok alebo dva, kedy už nebude úplne in. Nebol to kúpené účelovo, naozaj sa mi to páči a tým pádom mi je jedno, či to nosí aj niekto iný :) Ďakujem za komentár, mám rada komentáre, pri ktorých je možná diskusia :)

      Odstrániť
  25. Kosile vypada super!:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway o "Killin' It top", ktera bude koncit brzy! Budu rada kdyz se pridas:)
    GIVEAWAY ZDE

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Great post!! Love h&m
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: THE ART OF LAYERING

    OdpovedaťOdstrániť
  27. tá košela, to je skvelý kúsok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Patrí medzi moje obľúbené kúsky :)

      Odstrániť
  28. Také ráda nakupuji v H&Mku. Nakoupila jsem si tam nějaké kousky ve slevě. Podobnou halenku mám od značky Warehouse :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. H&M mám rada, avšak oblečenie v ňom nenakupujem až tak často. Skôr sú to doplnky, čo tam nakupujem :)

      Odstrániť
  29. H&M mám všeobecně moc ráda :-), zde mě zaujala především ta košile.
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja v H&M až tak často nenakupujem, asi aj z toho dôvodu, že najbližšia predajňa nie je tak blízko, aby som tam mohla chodiť. Avšak ak tam niečo nakupujem, sú to často doplnky alebo kabelky :)

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.