29. 1. 2017

Quick Polyvore inspiration

Mala som pre vás pripravené dva úžasné články. K jednému však musím ešte pridať fotografie, ktoré však najprv musím nafotiť a druhý článok bohužiaľ nevyjde, pretože na výlety, o ktorých mal byť, som sa kvôli chorobe nedostala. Avšak tento týždeň sa chystám do Nitry na film Split a snáď pôjdeme čoskoro s bratrancom a sestrou troška von, do mesta sa zabaviť. Dôležité je nech som čím skôr zdravá! 

Preto som sa dnes rozhodla pre rýchly článok so zopár polyvore outfitmi. V posledných dňoch sa zo mňa opäť stala kreatívna osoba, vďaka čomu mám kopec inšpirácie. A prečo ju nevyužiť práve takto? Svoje názory, na ktoré som veľmi zvedavá, môžete zanechať v komentároch :)

Jednoduchý, pekný mestský outfit. "Off the shoulder" blúzka a "mom" džínsy sú pre mňa perfektnou kombináciou. A čierne ihličky a čierna kabelka je proste klasika.
Simple And Nice by ivamalikova

Tento kvetinový trend je podľa mňa úžasný. Čierna motorkárska bunda s a čierna sukňa s kvetinovými nášivkami sú skvelým základom pre "FloweLover" outfit. A aby sme si boli naozaj istý, že milujeme tento trend, zvolila som tieto čierne ihličky s nápisom "love" priamo na nich.

Jednoduchý a elegantný outfit s dominantným overalom a zaujímavými mokasínami. A kombinácia čiernej, bielej a červenej je skrátka úžasná!

40 komentárov

  1. Overaly zbožňuji, mám jich doma několik a nedala bych na ně dopustit ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám popravde iba jeden overal na leto. Ale patrí k mojim obľúbeným kúskom :)

      Odstrániť
  2. tiež si myslím, že ten kvetinový vzor je super, velmi sa mi to páči ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, musím uznať, že tento trend sa vydaril :)

      Odstrániť
  3. Overal je krásny, ten by som si kľudne obliekla. Páči sa mi aj prvý outfit. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do toho overalu som sa zamilovala v momente, ako som ho uvidela!

      Odstrániť
  4. ani neviem, ktorý z týchto troch sa mi páči najviac, všetky sú super :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kvetinky, výšivky ľúbim veľa moc!! velice pjekné!! :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzerá to podľa mňa skvelo :) Ďakujem veľmi pekne!

      Odstrániť
  6. Miluju nášivky! První a druhý outfit je jak stvořený pro mě :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že si sa v nich našla :)

      Odstrániť
  7. Veľmi ma zaujala tá prvá inšpirácia, také off shoulders tričko si musím na leto zaobstarať.:)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pro mě je nejvíc první outfit, ten bych si na sebe hnedka
    vzala :) a citát pravdivý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som si ich obliekla všetky, aj keď si neviem predstaviť ako by som v nich vyzerala :)

      Odstrániť
  9. krásne outfity, na off the shoulder sa teším na leto ako malé dieťa na zmrzlinu :) a nášivkám som tiež prepadla, na tej sukni to vyzerá riadne supersky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja žiadne off the shoulder zatiaľ nemám, ale dúfam, že si na leto nejaké zaobstarám :) Tá nášivka na sukni je tam daná manuálne, v skutočnosti je to iba čierna sukňa a zväčšená nášivka, ktorú som tam capla :) Takže ďakujem, haha :)

      Odstrániť
  10. Na overaly si moc netroufám. Přeci jen nelichotí každé postavě, že. :) :D
    Ale kombinace jsi vytvořila fakt super. :) (Já polyvore většinou mám šíleně nudný. :D)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne.
      Ja som mala polyvore skôr preplnený. Robila som také sety, ktoré boli možno pekné ale skôr nezaujímavé. Tak som si to pekne zriedila, zostalo mi asi 13 setov, ktoré sa mi však nesmierne páčia :)

      Odstrániť
  11. those are damn good inspos. I like !!
    and a big hell yeah for wearing red lipstick<3


    New Post - 90's Back to school

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you :) I like them too.
      Red lipstick is a must have!

      Odstrániť
  12. Já si nemůžu pomoct, ale ty květinové nášivky se mi prostě moc nepozdávají :/

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je jasné, nie každému sa to musí páčiť :)

      Odstrániť
  13. kráásna inšpirácia :) najmä tá druhá .. začali sa mi páčiť tie kvietkové výšivky .. teraz budú asi dosť trendy musím si niečo také kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Aj mne sa to veľmi zapáčilo a tak som si hneď zadovážila jednu úžasnú kabelku, ktorú vám snáď ukážem čo najskôr v novom príspevku :)

      Odstrániť
  14. Odpovede
    1. To je obyčajná čierna sukňa :) Tú nášivku som zväčšila a ručne položila na sukňu. Takže asi nie je k dostaniu :)

      Odstrániť
  15. great sets! I like the second one the most!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. Would you like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much. My favourite is the first one :)
      Of course I would like to follow each other :)

      Odstrániť
  16. Hi! Wonderful outfits, really cool! Thanks for posting this inspirations ! :)) <3....best wishes from schloss südtirol ( http://www.trauttmansdorff.it )....Marina

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.