6. 2. 2017

A big haul for January


Veľmi dlho som si pripravovala tento článok, v ktorom vám ukážem nové veci, ktoré som si kúpila a ktoré mi stále robia veľkú radosť. Keďže mi veci pribúdali a pribúdali (až pri písaní týchto riadkov si to uvedomujem) a ja som nestíhala o nich písať články, zhrniem to v tomto dnešnom veľkom haule za január. Fotiek nie je až tak veľa, snažila som sa vystihnúť detaily, vďaka ktorým som si každý kúsok obľúbila.



Ankle jeans sú jedným z nedávnych trendov a keď ich spojíte s trendy nášivkami, vznikne niečo dokonalé. Teda aspoň pre mňa. Ankle jeansom som nevenovala nejakú pozornosť, nevedela som si predstaviť, že by som si mala niečo také obliecť. Na druhej strane, nášivky som milovala od prvej chvíle. Takže som nad nimi váhala. V momente, kedy som si ich obliekla, som si ich zamilovala. Už sa neviem dočkať trošku teplejšieho počasia, kedy si ich budem môcť obliecť s plnou parádou.


Baby blue farbu som si veľmi obľúbila práve vďaka tomuto svetru. Nie som veľkým milovníkom farieb. Najčastejšie nosím čiernu, bielu, sivú alebo tmavomodrú. Takže táto farba pre mňa znamenala príjemnú zmenu. Okrem farby je to materiál, čo ma oslovilo a taktiež to, že je trošku over-sized a má výstrih v tvare písmena V. 



Pri svetroch a baby blue farbe ostávame aj týmto kúskom. Bol to taký nákup naslepo, keďže mi ho priniesla sestra z Bratislavy. Deň predtým si ho priniesla ona, iba v inej farbe, takže o strihu som vedela. Keď mi spomenula, že ho majú aj v tejto baby blue farbe, bolo rozhodnuté. Je veľmi pohodlný, sedí mi na milimeter presne, veľmi ma baví ten rozparok a páči sa mi, že je taký strakatý. 


Či chcem, či nie - baby blue je aj tu. Tieto tielka som si kúpila len dnes ráno a som do nich blázon. Kúpila som si všetky tri ponúkané farby, pretože som si istá, že rovnako využijem všetky tri farby. Škoda, že to nie je taký padavý materiál ale na druhej strane to nevyzerá ani ako tielko, ktoré sme kedysi nosievali ako malé detičky. Tielka nemám moc v láske, veď ani leto nie je mojim obľúbeným ročným obdobím, ale na týchto tielkach sa mi páči práve tá čipka, ktorá ich trošku oživuje a ozvláštňuje. 


Trend a moja obľúbená nášivka sa objavuje aj na tejto úžasnej kabelke. Patrí k nákupom naslepo donesených z Bratislavy. Predtým som ju videla iba na internete. Tá nášivka je výrazná ale pri tom nevtieravá a tiež sa mi páči to vybíjanie. Pri druhej kabelke budem spomínať, že preferujem kabelky s retiazkovým ramienkom, keďže tieto odstávajú kade-tade, ale priznávam, že pri tejto kabelke mi to absolútne neprekáža. Veď pozrite na tú nášivku! 


Druhá kabelka a zároveň posledným kúskom v rámci dnešného článku. Retiazkový remienok, ktorý som už dlho zháňala som našla na tejto úžasnej kabelke. Objednala som si ju z internetu, kde farba bola troška viac oranžová, v skutočnosti je kabelka krémová až bledohnedá. Páči sa mi detail na zapínaní a vzor, ktorý je na vrchnej časti a medzi dvoma časťami retiazky. 

44 komentárov

  1. Taˇstička vyšívaná je krásna!! Aj nohavice sú super :3
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jsou krásné kousky! :) Strašně moc se mi líbí ta vyšívaná kabelka, ta je perfektní ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné věci, barvu baby blue naprosto miluju a ten svetr je perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako tak pozerám na tie fotky, tie svetre vôbec nevyzerajú ako v skutočnosti. Farby niekedy dokážu skresliť realitu. Baby blue milujem, v skutočnosti sú o čosi výraznejšie :)

      Odstrániť
  4. skvelé kúsky, tá kabelka s kvetinovou výšivkou je krásna :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je moja najobľúbenejšia :)

      Odstrániť
  5. jo, já souhlasím s kolegyní Veronikou, černá vyšívaná kabelka je top!
    www.jojovictus.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Beautiful post!I love floral print, handbag and jeans remarkable.
    I will be glad friendship blogs<3
    Julia Shkvo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much!
      Of course, that idea is perfect :)

      Odstrániť
  7. Wow! it's just a wonderful haul! So cute bags and tops!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much, Anya! I really appreciate your comment :)

      Odstrániť
  8. Beautiful things dear! Great haul! xoxo
    If you like visit my blog and let me know if you like to follow each other, I`ll follow you back asap!
    Vesna - Home Chic Club

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks for the follow, following you back dear! xoxo

      Odstrániť
  9. Růžičky jsou na outfitech příjemné rozptýlení, ale já nejsem moc velký fanoušek těchto ozdůbek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je jasné, že nie každému sa to musí páčiť. O čom by to potom bolo, keby sme všetci nosili všetko? :) Ďakujem za komentár

      Odstrániť
  10. Great post! This kind of prints like flowers are really amazing! in love with

    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: FJORDS OF NORWAY: FUR COAT AND JEANS
    DON'T MISS: GUCCI BELT & FUR COAT IN NORWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Monica :) I love that flower prints!

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. Thank you so much. I love them too, they are really comfortable!

      Odstrániť
  12. Odpovede
    1. That bag is my favourite! I love it so much

      Odstrániť
  13. Odpovede
    1. Aj ja som sa do nich ihneď zamilovala :)

      Odstrániť
  14. Krásne vecičky, najmä ta kabelka s kvietkami je pecková :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Ako vidím, má veľký úspech :)

      Odstrániť
  15. Ten prvý svetrík je úžasný! :) len som nepostrehla odkiaľ je? :)
    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Ja som ho kupovala už dávnejšie v F&F, ale nie na Slovensku.

      Odstrániť
  16. Najviac sa mi páčia kabelky, obe vyzerajú mega skvelo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádherné kúsky! Veľmi sa mi páčia tie kvetinové vzory :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som si kvetinové vzory zamilovala :)

      Odstrániť
  18. Ty kabelky jsou nejlepší. Moc hezký blog i design.

    www.elizabethlore.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.