23. 2. 2017

My favourite skincare brand


V poslednej dobe sa veľa blogeriek venuje práve svojej "skincare routine" a ja som sa preto rozhodla napísať vám niečo o mojej obľúbenej skincare značke - GARNIER. Našťastie, nikdy som nemala vážnejšie problémy s mojou pleťou, za čo som veľmi vďačná. Ako prvú značku som začala používať DERMACOL, neskôr som vyskúšala práve GARNIER a pri ňom som zostala dodnes.




Tento čistiaci gél s kefkou som si okamžite zamilovala. Je to čistiaci gél na odstránenie čiernych bodiek a prebytočného mazu. Kefkou si pleť vyčistíte do hĺbky, vyčistíte póry a odlúpite odumretú kožu. Tá kefka je skutočne úžasná, ľahko sa s ňou pracuje a navyše - viete použiť presne toľko gélu, koľko potrebujete.


Micelárnu vodu som chcela skúsiť už dlhšiu dobu. Keď som sa konečne odhodlala nejakú skúsiť, siahla som po tejto dvojfázovej micelárnej vode 3in1 na odolný make-up. Keďže je 3in1, tak čistí, odstraňuje odolný make-up a upokojuje. Aj keď mám mastnejší typ pleti a táto micelárna voda obsahuje olej, vôbec nezanecháva mastný film, presne ako je písané na obale. Som s ňou spokojná, ale neskôr určite vyskúšam aj ďalšie druhy micelárnych vôd od GARNIER.


Ako tretí a posledný produkt vám chcem ukázať tento GARNIER Pure 3in1 ako čistiaci gél, peeling a masku. Ja ho najčastejšie využívam práve ako masku alebo peeling. Páči sa mi, že má multifunkčné využitie a každý si v ňom nájde to svoje. Napríklad čistiaci gél čistí pleť a odstraňuje nedokonalosti. Peeling s pemzou odstraňuje odumreté bunky a uvoľňuje póry a maska redukuje lesk pleti. Veľmi si cením aj informácie o tom, ako často produkt používať vo všetkých jeho troch formách. Bol to jeden z prvých produktov, ktoré som si od GARNIER kúpila a určite patrí medzi moje najobľúbenejšie a určite sa budem k nemu s radosťou vracať.

Aké "skincare" značky a produkty používate Vy? Máte skúsenosti so "skincare" produktami značky GARNIER?

28 komentárov

  1. Mne garnier nikdy velmi nevyhovoval. Momentálne použivam Mixu a tá mi vyhovuje. Odličim oči odličovačom, plet vyčistim čistiacim gélom a nakremujem kremom.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poznám veľa dievčat, ktorým Garnier nevyhovuje a ja som preto rada, že mne naopak veľmi vyhovuje :) O Mixe som počula, ale ešte nikdy som ju nevyskúšala.

      Odstrániť
  2. ja mám tiež rada ten čistiaci gél, je úplne super ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oba čistící gely jsem měla také, ale ani jeden mi nějak extra nesedl :) Ale od Garieru jsem měla micelárku, myslím, že to byla taková ta růžová, a ta byla skvělá :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala zatiaľ iba túto micelárnu vodu ale chcem skúsiť aj ďalšie :)

      Odstrániť
  4. Já mám značku Garnier moc ráda! Používám micelární vodu a ten čistící gel mám taky, jen se mi s ním občas hůř pracuje, ale to chce vychytat :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som mala s tým gélom problémy, kým som si zvykla. Musela som sa naučiť koľko gélu mi stačí, pretože niekoľkokrát mi natiekol priamo do očí a nebolo to príjemné :)

      Odstrániť
  5. Značka Garnie je proste dokonalá :) Väčšinu produktov, ktoré od nich mám sú skvelé, strašne som si zamilovala ich micelárku na citlivú pleť a aj keď mám zmiešanú, krásne mi sadla a pleť vyzerá super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, Garnier je super značka. Mne zatiaľ vyhovujú všetky produkty, ktoré som mala a dúfam, že to tak aj ostane :)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. I love Garnier so much! Thank you for your comment :)

      Odstrániť
  7. ked som bola mladšia, používala som Garnier, teraz už takmer vôbec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kdysi jsem tyto krémy taky měla, ale že by mě nějak oslovily a koupila si je znovu, to ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa nesklamali, takže som neskúšala ďalšie ale verím, že aj ďalšie značky sú dobré :)

      Odstrániť
  9. great post

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten gel mala sestra a par krat som jej ho ukradla a musim povedat, ze je velmi fajn :) Miceralku mam od garnier aj ja, ale musim sa priznat, ze radsej mam ruzovu ako tuto dvojfazovu
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ skúšala iba túto, ale určite ich skúsim všetky :)

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. Akú skincare kozmetiku používaš teraz? :)

      Odstrániť
  12. S Garnier nemám problém, ale znám taky hodně lidí, kterým vůbec nevyhovuje. Mně nepřijde špatný, ale zase není mou oblíbenou značkou. :)
    http://catthegdiaries.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja poznám veľa ľudí, ktorým nesadol. Mne vyhovuje a zatiaľ som neskúšala iné značky :)

      Odstrániť
  13. I like Garnier. They are cheap yet effective. i like their antiperspirant a lot

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. followed via GFC and insta (@lyoshathegirl)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It´s really amazing brand :)
      I noticed, thank you. You have lovely insta :)

      Odstrániť
  14. hi, ım a new follower on your blog .for gfc ... ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.