9. 3. 2017

My very first collab with SHIRTINATOR

Ani si neviete predstaviť, aká som šťastná, že hneď zo začiatku spolupracujem práve so slovenskou spoločnosťou. Shirtinator je spoločnosť, ktorej hlavnou činnosťou je potlač tričiek, ale aj mikín alebo rôznych darčekových predmetov! Takže, jednoducho si kliknete na www.shirtinator.sk a začnete si vytvárať svoje vlastné originálne tričko.


Ja som ten typ človeka, ktorý obľubuje metódu pokus-omyl a stále verí, že sa nemôže nič pokaziť. Pri Shirtinatore je to však oveľa jednoduchšie. Stránka je stavaná aj pre tých, ktorí sa s počítačom až tak moc nekamarátia alebo s podobnými programami nemajú žiadne skúsenosti. Predsa, aj som pracovala s takýmto programom prvýkrát. 

Ako som už hovorila, je to veľmi jednoduché. Vyberiete si tričko - farbu, strih, materiál a veľkosť. Aby ste si boli istí veľkosťou, prejdete na veľkostnú tabuľku, kde dokonca nájdete ako jednotlivé veľkosti presnejšie vyzerajú na troch odlišných modelkách. Creator je ten priestor, kde sa môžete odviazať. Na výber máte množstvo motívov, viete si pridať vlastný text alebo obrázok. Proste čokoľvek! 

Mojim najväčším (ale jediným) problémom bola kvalita obrázku, ktorý som si chcela dať potlačiť. Aj tie najkvalitnejšie obrázky boli jednoducho rozmazané. Ale aj to sa ihneď vyriešilo. Stačilo ísť trocha nižšie, kde som na tento problém našla odpoveď. Potom sa už len rozhodnúť, čo si dám na tričko potlačiť. 

Nakoniec som sa rozhodla pre jednoduché biele tričko s "vlastným" obrázkom. Táto kresba Beyoncé od Mii Sallanto je proste úžasná. A Queen B, čo viac dodať 😍 Navyše, Shirtinator nám tu poskytuje možnosť odstránenia pozadia za príplatok (5€), čo je podľa mňa úplne úžasné, pretože pokiaľ nemáte s takýmito vecami skúsenosti, budete si istí, že ich grafici to za Vás spravia správne.

A keď už je všetko podľa vašich predstáv, stačí tričko pridať do košíka a objednať 😉


Máte skúsenosť už s podobnou spoločnosťou alebo rovno so Shirtinatorom? Čo hovoríte na to, že si môžete vytvoriť svoje vlastné originálne tričko?

16 komentárov

  1. Nemám a své triko jsem si zatím nikdy nedělala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Very interesting service! I have not heard about this))
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. thanks awesome! thanks for sharing. very useful service and the t-shirt pic is gorg!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. výborný nápad a navrhla si si veľmi pekné tričko:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great post!

    Can we follow each other? follow me and i'll follow you back, i promise<3
    Byeee

    http://sabriellee.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý nápad! Tvořily jsme něco podobného s kamarádkou, ale u jiné firmy :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jej zaujímavé :) Držím palčeky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nemám skúsenosť žiadnu, ale musím povedať že si zvolila super obrázok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som raz objednávala takéto vlastne potlačené tričko ako darček bratovi. Nie je to veľmi lacná záležitosť, ale je to pekné a originálne. A jednoduché vytvoriť presne vďaka týmto stránkam, pretože ja sa naozaj s akoukoľvek technikou veľmi nekamarátim, hh.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja skúsenosť mám a bola som spokojná, no ako niekto písal nado mnou - nie je to najlacnejšia záležitosť, hlavne pre študenta ako som ja nie. :) Ale to tvoje musím pochváliť, vyzerá naozaj dobre!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vyzerá to skvelo! Si šikulka :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To zní super, slyším o tom poprvé!

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  13. gratulka ku spolupráci, tiež sa chystám na jeden výtvor pre môjho chlapa :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.