9. 4. 2017

GIVEAWAY WITH MARK

Možno sa niektorí z vás už dopočuli o tom, že tento rok - presnejšie 16. apríla oslavuje tento blog svoje prvé narodeniny! Už od tretieho apríla som si pre vás pripravovala menšie prekvapenia, avšak až teraz príde to hlavné! Aby ste si ale nemysleli, že tie menšie prekvapenia sú tak malé, aby sme mohli na ne zabudnúť. Stránka na Facebooku či prepojený Instagramový profil určite stoja za zmienku! Ďalším, ešte stále menším prekvapením, bola recenzia na skvelý prírodný peeling MARK SCRUB, ktorú si môžeš prečítať tu. A aj práve táto recenzia je akýmsi premostením na (konečne) to hlavné prekvapenie - GIVEAWAY S MARKOM SCRUBOM! 



Teraz sa asi pýtate, čo sa nachádza v tomto balíku a čo treba spraviť preto, aby bol práve TVOJ! 
Balík, ktorý môžeš vyhrať, obsahuje:
  • MARK Coffee Citrus (200g), 
  • POHÁRIK na uskladnenie
  • TVÁROVÝ UTERÁČIK
A čo teda treba spraviť preto, aby bol práve tvoj? Podmienky sú jednoduché, proste si "otvor" jeden z darčekov, ktoré som si pre teba pripravila:

  • "PÁČI SA MI TO" na GIVEAWAY FOTKU NA IVANNA THE BLOGGER (FACEBOOK PAGE) ALEBO
  • "LIKE" na GIVEAWAY FOTKU NA @IVANNATHEBLOGGER (INSTAGRAM) A
  • KOMENTÁR POD TENTO ČLÁNOK, KDE NAPÍŠEŠ AKO SA VOLÁŠ NA FACEBOOKU ALEBO INSTAGRAME, ABY SOM ŤA MOHLA KONTAKTOVAŤ V PRÍPADE VÝHRY









ZAPOJIŤ SA MÔŽU AJ TÍ, ČO SVOJ VLASTNÝ BLOG NEMAJÚ. STAČÍ, AK V KOMENTÁROCH PRI "KOMENTOVAŤ AKO" ZVOLÍTE "ANONYMNÝ POUŽÍVATEĽ".

20 komentárov

  1. @patriciaciefova instagram
    Patrícia Čiefová fb ��

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej, aj môj blog bude mať 16.apríla 1 rôčik :) to je aká náhoda :) určite tiež chystám nejakú súťaž :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekná giveaway! :) Marka som vždy chcela vyskúšať a stále to mám aj v hlave, ale ak by sa mi pošťastilo, tak by som bola inak happy :))) Na fb som poslušne likla fotku :) Som pod menom Nicol Šolcová :)

    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoja HANKA OŽVOLDOVÁ ty stratená :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super súťaž :) Natália Ocilková na FB .. Ďakujeem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná giveaway!♥ Blogu přeji hodně štěstí i do budoucnosti :)
    Dala jsem Like na fotku na instagramu- @paulines.tiny.world

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na FB Katarína Homolová 🙂🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dominika Hrklová na FB :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na FB Lenka Ivorova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. FB: Ingrida Nevedelová

    Prajem veľa úspechov a veľa ďalších narodeninových osláv tvojho blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. juuu super giveaway :) od markscrub som vždy chcela niečo vyskúšať :) lajk som dala na insta ako onlyajvn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Facebook - Petra Gálová:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tak to sa musím zapojiť, pretože tento scrub už chcem snáď sto rokov!:D

    inak ak by si chcela na mojom blogu práve prebieha tak isto giveaway o duo blush a bronzér od Narsu :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Giveaway bohužiaľ už skončila a tento citrusový scrub si už našiel svoju majiteľku :/

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.