7. 4. 2017

MARK SCRUB is the answer

English
Dnes Vám prinášam ďalší článok zo sekcie beauty, v ktorom sa budem venovať značke MARK SCRUB. Vďaka spolupráci s touto značkou som mala možnosť otestovať ich produkty. V balíku, ktorý mi prišiel sa nachádzali štyri väčšie scruby - citrus, coconut, peppermint, coffee, jeden face scrub tea tree & jojoba a uterák s pohárikom.

Today, it is another post from section "beauty". I will be talking about MARK SCRUB - face and body scrub, since I collaborated with them. I had a chance to try their products. There were four bigger scrubs - citrus, coconut, peppermint, chocolate, a face scrub tea tree & jojoba,  a towel and cup.


Mne osobne sa veľmi páči dizajn balenia. Tým, že MARK SCRUB je čisto prírodný kávový peeling, aj celé balenie na mňa pôsobí veľmi prírodne a čisto. Každý scrub má svoje farebné označenie, ktoré sprevádza názov a malá ikonka. Na zadnej časti nájdeme odkazy na sociálne siete ako aj na ich web. Veľmi sa mi páči forma, akou sa MARK SCRUB prihovára k zákazníkom, pretože k Vám hovorí priamo Mark a nie žiadny "zástupca". Takže na zadnej strane sa nám samotný Mark predstavuje a hovorí nám, čo od neho môžeme očakávať. Tiež sa tu nachádza návod na používanie, ako často by sme mali Marka používať a dočítame sa aj o jeho zložení.

I really like the design of package. Since MARK SCRUB is totally natural coffee peeling, the whole package looks very natural and "clean". Each scrub has its own color label, what is very cute. On the front of the package we can see the name of the product and a small icon. On the back of the package there is a lot of information - how to use the product, how often and what it is made of. 






Ja som sa rozhodla vyskúšať PEPPERMINT. Peppermint nemám nejako špeciálne obľúbený, skôr ma zaujímalo aká bude vôňa. Či bude taká prehnane intenzívna alebo príjemná a nenútená. Peppermint určite cítiť, nie je to ten prípad keď musíte peeling ovoňať viackrát aby ste vôňu zacítili, ale určite to nie je prehnané. Je to presne tak akurát. Scrub som zatiaľ používala iba na tvár, kde som ho nechala pôsobiť 5 minút, presne tak ako sa píše na zadnej časti. Po opláchnutí som mala pokožku trošku mastnú, ale nebolo to niečo, čo by ma odradilo od ďalšieho používania.

I decided to try PEPPERMINT. I do not like peppermint in any special way, I just wanted to know what the smell is - if it is overly intense or enjoyable and "effortless". You can definitely smell the peppermint, it is not the case when you have to smell it for several times just to feel the aroma but it is not overly intense at the same time. It is just enough. I applied the scrub to the face and leave it there for five minutes, just like it is written on the back. After I washed my face, the skin was a little greasier, but it was nothing terrible. 

Sestra siahla po tvárovom peelingu TEA TREE & JOJOBA. Sama vôňu definuje ako príjemnú a nenútenú, cítila v nej čajovníkovú vodu, ktorú sme kedysi používali. Taktiež jej po opláchnutí zostala trošku mastnejšia pokožka, ale taktiež ju to neodradilo od ďalšieho používania. 

My sister tried the face scrub TEA TREE & JOJOBA. She says that the aroma is enjoyable and "effortles", she definitely could smell the tea tree. Her skin was a little greasier, too but again, it was nothing terrible.







Máte už skúsenosti s Markom? Zamilovali ste si ho rovnako ako ja, alebo vás sklamal?
Have you ever tried MARK SCRUB? Do you like it or not? 

5 komentárov

  1. jeeej to je super :) hneď by som ho skúsila.čítala som na tento peeling len pozitíva :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky! Nad týmito produktami som rozmýšľala už strašne dlho, láka ma to najmä kvôli tej vôni :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neskúšala som ho, ale určite raz po ňom siahnem, vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. balení má opravdu skvělé a moc mě to zaujalo! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.