29. 4. 2017

My BEYONCÉ t-shirt is here!

ENGLISH
Ako môžte vedieť, moja prvá spolupráca bola so spoločnosťou Shirtinator. V rámci tejto spolupráce som mala možnosť vytvoriť si tričko, alebo hocijaký iný produkt z ich ponuky, ktorý si sama navrhnem. A preto dnes vám prinášam článok o dvoch veciach, ktoré z tejto spolupráce vzišli! 

As you may know, my very first collaboration was with Shirtinator. In this collaboration, I had a chance to design a t-shirt, or any other product they offer. So today, I will be talking about two products I got! 

V prvom článku som písala iba o tomto tričku, ktoré som si navrhovala. Objednala som si ho vo veľkosti "L" s tým, že som chcela aby mi bolo trošku voľnejšie. Ešte stále by som ho brala trošku voľnejšie, ale nedá sa povedať, že by mi bolo malé. Sedí mi presne, ale ja mám radšej tie voľnejšie strihy. Materiál je skvelý, je to 100% bavlna a teda tričko je veľmi príjemné. A potlač - to ma podržte! Nikdy predtým som nemala skúsenosť s takouto službou, takže som nevedela, čo mám čakať ale toto ma príjemne prekvapilo. Myslím si, že je to skvelá práca, vôbec by som nepovedala, že je to tam akosi potlačené. Okraje obrázku príjemne splývajú a vyzerá to fakt ako jeden celok.

I was talking just about this t-shirt in the first post. I ordered it in a size "LARGE" because I wanted it to be a little more loose. I would still want it more loose, but I have to say that it´s not literally small. I just love the loose t-shirts. It´s made of 100% cotton, so it´s really comfy. And the print! I was shocked. I think it´s a well-done work! You can´t see any edges or something, it´s really like amazing!





Druhý produkt, ktorý som si nakoniec objednala tiež, je organická taška "Earth Positive". Na výber bolo sedem farieb, ja som sa rozhodla pre texaskovú, pretože mi prišla najviac univerzálna. Opäť si môžete na ňu potlačiť hocičo, alebo máte na výber z motívov, ktoré majú v ponuke. Ja som sa rozhodla pre tento nápis z ich výberu, ktorý tašku príjemne dotvára a oživuje.

The second product I orderes is this organic bag "Earth Positive". I could choose from seven colors and I chose this "texas" color because I found it very universal. Again, you can print on it anything you want, or choose from their themes. I chose this saying from their themes. I think it´s perfect in combination with the "texas" color. 





25 komentárov

  1. Tohle je naprostá pecka ♥ To tričko nemá chybu, a ten potisk fakt vypadá, jak když to není potisk :) Navrhla sis krásné věci :)

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super že si si ho mohla sama navrhnut :) veľmi sa ti podarilo, beyonce milujem 💙

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola to super skúsenosť :) Queen B <3

      Odstrániť
  3. Super že si si ho mohla sama navrhnut :) veľmi sa ti podarilo, beyonce milujem 💙

    OdpovedaťOdstrániť
  4. velmi pekné veci si si dala vyrobiť :) pekný nápad

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi hezké! :) tá potlač vyzerá fakt kvalitne a super je že aj toe tričko má dobrú kvalitu keďže to býva väčšinou kameň úrazu pri týchto spoločnostiach :D
    Ivana xx
    Truwoman PINK FB page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tá kvalita ma fakt prekvapila.

      Odstrániť
  6. What a wonderful and interesting review! Lovely pictures!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odpovede
    1. Ďakujem, z potlače som bola aj ja veľmi milo prekvapená :)

      Odstrániť
  8. Damn! To je dokonalost! Je fajn, že si to můžeš navrhnout sama! Je to více originální a tvůj výtvor vypadá skvěle !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to naozaj dobrá skúsenosť, či už pracovať s tým programom alebo aj ten celkový pocit, že niečo si človek navrhne sám :)

      Odstrániť
  9. Ta taska je super :))
    https://www.andreashop.sk/mbm-trekking-primavera-woman-mod-231-6sp-26-h43-light-lavanda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Najlepšie na nej je to, že sa do nej zmestí naozaj veľa vecí :)

      Odstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.