18. 4. 2017

My favourite drink - MAI TAI

ENGLISH
Kedysi dávno sa na tomto blogu objavovala séria článkov pod menovkou favourites. Potom som na ňu akosi zabudla a začala som sa venovať iným sériám. Teraz však prišiel čas, kedy by som rada túto sériu obnovila a začala ju pekne od začiatku. Rozhodla som sa, že články z tejto série budem pridávať pravidelne, raz za mesiac. Dúfam, že sa vám články ako aj celá séria budú páčiť! 😊

Once upon a time, there was a series of posts with label favourites. Then, I somehow forgot about that label and I started to pay attention for another series of posts. But now, the time has come and favourites series are coming back to life! I decided to post this series regularly - once a month. I hope you will like it! 😊

Na úvod začnem mojim obľúbeným drinkom. Nie som typ človeka, ktorý by obľuboval rôzne drinky a miešané nápoje. Mojito je samozrejmosť, a doteraz bol jediným miešaným nápojom v mojom nápojovom lístku. Teraz je už všetko inak, pretože pred pár mesiacmi ma bratranec zoznámil s novým (a teraz mojim najobľúbenejším) drinkom - Mai Tai. Na internete som našla mnoho receptov, nie som si istá, ktorý konkrétne pijeme my, ale určite v tom nebudú veľké rozdiely. 

First, I want to talk about my favourite drink. I´m not a big lover of drinks but this one is absolutely amazing! I drink Mojito, it is kind of matter of course, but that used to be the end of my "mixed drinks" experience. Now, it´s not like that. My cousin introduced me a drink called Mai Tai a couple of months ago. I found a lot of recipes on Internet and I´m not sure which one is ours, but I think there will be no big differences. 



14 komentárov

  1. Ten mě lákal vždycky, ale nějak jsem mu nevěřila :D Asi ho budu muset vyzkoušet :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I would love to try that :) interesting post

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I also love it!

    Federica Di Nardo
    http://federicadinardo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely Post! :) I'd love it if you'd follow my blog, I'm following yours! :)
    http://artmangaanime.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great post!:)
    Im following you and I hope you follow back :)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som kedysi takéto miešané drinky obľubovala pomerne dosť, ale teraz sú na mňa až moc sladké :) Dávam s radšej nejaké ľahké domáce limonády :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hi girl, I loooove it! Cute blog ❤

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wonderful recipe! I love cocktails))
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. This is something I must taste for sure! :)
    Would you like to follow each other? I'm following you from now. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.