8. 6. 2017

MY SHOES - MY PASSION

Na tomto svete je mnoho ľudí, a preto je prirodzené, že každému sa páči niečo iné. Máme rozličné názory aj štýly a každý z nás si "ulietava" na niečom inom. Niekto si potrpí na kvalitné tričká, niekto na nohavice a niekto, ako ja, si "ulietava" na topánkach. A ja hlavne na teniskách. 


Na začiatok by som chcela podotknúť, že topánok nemám stovky. Myslím si, že ich mám ak akurát - všetky stíham reálne nosiť, takže nepredstavujú žiadnu jednorázovú záležitosť, ale využívanú časť môjho botníka. Samozrejme, topánok mám viac, ale dnes vám ukážem práve tie, ktoré nosím najčastejšie a ktoré sú zároveň aktuálne pre toto ročné obdobie.

Ako som vyššie spomínala, "ulietavam" si hlavne na teniskách. Tu mám veľmi rada značku Nike, ku ktorej som sa dostala hlavne vďaka môjmu bratrancovi, ktorý túto značku jednoducho miluje. Od Nike mám momentálne troje tenisky, z toho Air Force 1 som sem nenafotila, lebo chudiatka si už toho zažili dosť a svoje dobré časy majú dávno za sebou. Takže vám ukážem Cortez, ktoré sú mojou najnovšou a najväčšou láskou. Run, Forrest, run. Keď som si pred pár mesiacmi povedala, že by som si mohla kúpiť nejaké nové tenisky a na internete som našla tieto, hneď som vedela, že ich budem mať. Ale skutočne, žiadne klišé. Jednoducho som to vedela, pretože keď som sa pozerala po ďalších iných teniskách, vždy som ich podvedome porovnávala s Cortezami. A Cortezy vždy vyhrali. Ako druhé vám ukážem Roshe Run, ktoré som si kúpila v Londýne a sú aj teda takou pamiatkou. Roshe Run-y mám veľmi rada, sú také ľahučké a tenké, ale hlavne sa mi páči ich farba, ktorú nevidím na nohách druhých ľudí tak často.





Teraz vám poviem niečo o tých skôr "aktuálnejších" topánkach - sandálkach. Neviem, či viete, ale nie som veľkým milovníkom leta. Najradšej mám tie prechodné obdobia, teda jar a jeseň, ale čo môžem robiť, že? Aby som celé leto nenosila len tenisky, kúpila som si tieto dvoje sandálky a šľapky. Tie šľapky sú úplné bomby 💣 Niečo také príjemné a "rýchle". Keď sa pýtate samej seba: "Čo si mám dnes obuť?" Tak si jednoducho obujete tieto šľapky a stále vyzeráte rovnako štýlovo, ako keby ste si obuv vyberali niekoľko desiatok minút. Žiaľ, ešte chvíľu potrvá, kým ich rozchodím, pretože pracky sú stále dosť pevné a už mi aj dotlačili nohy.


Prvé sandáliky, tie hnedé, som si kúpila takpovediac vďaka sestre, pretože práve ona mi ich poslalaa na Messengeri, keď ich uvidela v obchode. Asi hneď v ten týždeň sme sa vybrali na nákupy, a samozrejme, som si ich hneď kúpila. Sú krásne a zaujímavé. Jediná nevýhoda je tá, že šnúrky sa neustále rozväzujú, a keď si ich zatiahnem pevnejšie, nie je to úplne pohodlné. Navyše, aj tieto sa rozhodli dotlačiť mi nohy, a tak sa pýtam, prečo musím mať vždy problém s novými topánkami?!


Nie až tak prekvapivo, ale aj tieto sandáliky ma dotlačili. Ale pozrite sa na ne, mohli by ste sa na ne hnevať? Ja určite nie. Naozaj. Veľmi sa mi páči to, ako pôsobia - tak "prírodne". Keď nemyslím na tie dotlačené nohy, tak sú naozaj pohodlné. Remienok však budem musieť trošku upraviť a pridať jednu dierku, pretože je robený príliš na úzko.


Tieto, posledné, topánky nie sú úplne až tak nové, mám ich približne rok, ale patria medzi moje najobľúbenejšie, hlavne čo sa toho "slušného" štýlu týka. Sú to asi jediné naozajstné lodičky, aj keď topánok na opätku mám o troška viac. Veľmi sa mi páči farba aj materiál, a hlavne to, že nemajú až príliš vysoký opätok, čo je pre mňa veľké plus. 

21 komentárov

  1. veľmi super zbierka! uplne som sa zamilovala do tych hnedých sandálok na viazanie aj keď si viem uplne predstaviť, že nohy otlačia parádne :/ :D je to aj môj večný problém, že ma všetky sandále alebo nové hlavne tie kvalitnejšie topánky otlačia :/ ale čo už :D som rovnako ako ty absolútny maniak! najmä na Vansy, ktorých mám už až príliš veľa :D a aj keď viem že mám doma príliš veľa topánok na to aby som ich všetky stihla reálne vynosiť stále mám pocit že ich mám "málo" :D a riadim sa stále vetou "life's short, buy the shoes" :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár! Moje nohy sú také trpiteľky, kým vychodím nové topánky, tak to vždy trvá veľmi dlho. Tak, ako ty si maniak na Vansy, ja to tak asi budem mať s Nike, aj keď ich určite nemám tak moc ako ty :)

      Odstrániť
  2. Ja zasa "ulietam" na džínsoch :D Sandálky sú krásne :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak presne, ako hovorím - každý sme iný :) Ďakujem.

      Odstrániť
  3. Já jsem teď hrozně ujetá na ty sandále.. Takže chválím sandále.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný príspevok najviac sa mi pačia tie posledné lodičky. Určite ti dám follow. :-)
    Budem rada ak si pozrieš aj môj Blog a budem rada ak ma tiež followneš :-)
    http://jullietblog05.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tie lodičky mám veľmi rada :)

      Odstrániť
  5. SKvelý a originálny článok! :) Topánok mám aj ja neskutočne veľa a ani ich neviem striedať :D
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne! Ja ich mám tiež dosť, ale som rada, že ich všetky reálne vynosím :)

      Odstrániť
  6. aj ja mám veľmi rada topánky, prevláda u mňa značka Nike a Converse :) tie tvoje šľapky sú fakt skvelé!!! :)
    DEERLY LOST

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Converse mám tiež rada, ale tie už bohužiaľ nemám :( Ďakujem za milý komentár!

      Odstrániť
  7. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článek! Já mam bot hromadu a některé jsem neměla ještě na noze :D Ale na druhou stranu, když už je pak nenosím, tak obdaruju kamarádky :) Z tenisek mám spíše Nike a Adidas. Teď jsem si přivezla z USA i jedny CK a MK :) Uvidíme, jak se v nich bude šlapat.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Adidas mi nejako nepasujú, vždy keď chcem nové topánky tak hľadám Nike a vždy si tam nájdem nejaké krasotinky, ktoré si zamilujem :)

      Odstrániť
  9. Tie tretie a tie posledné sú moji favoriti, sú nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Latest Instagrams

© IVANNA. Design by FCD.